سرمایه گذاران در انتظار افزایش قیمت؛ تحلیل بیت کوین (5 آذر 1401)

خانهتحلیل ارز دیجیتالسرمایه گذاران در...

آنچه می‌خوانید...

فروپاشی صرافی بزرگ FTX، ضربه بسیار بزرگی به احساسات شکننده سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال زد. در حالی که روند بازگشتی سریع دور از انتظار به نظر می‌رسد، پلتفرم چینالسیس پیش بینی کرده که بازار قدرتمندتر از همیشه بازخواهد گشت و قیمت بیت کوین و آلت کوین‌ها نیز دوباره با رشد همراه خواهند شد. در همین حین، یکی از تحلیلگران بلومبرگ با بررسی و تحلیل بیت کوین و بازار به صندوق سرمایه گری اسکیل اشاره کرد و گفت احتمال زیاد این صندوق هیچگاه لیکوئید نخواهد شد.

باید اشاره داشت که به نظر اتفاقات منفی چند روز گذشته باعث ترس سرمایه گذاران خرد نشده و آنها همچنان در حال انباشت هستند. به نقل از پلتفرم تحلیلی گلسنود، تعداد کیف پول‌های با حداقل یک بیت کوین در ماه نوامبر افزایش داشته و به 950 هزار رسیده است. باید دید که آیا بیت کوین و آلت کوین‌ها می‌توانند در کوتاه مدت با رشد قیمتی همراه شوند و شاهد روندی بازگشتی در بازار باشیم یا خیر.

- Advertisement -

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت روز 21 نوامبر به سطح 15476 دلاری واکنش مثبت داد که نشان از فعالیت بیشتر خریداران در کف قیمتی دارد. شاخص RSI نیز واگرایی مثبت نشان داده که می‌تواند سیگنالی مبنی بر ضعیف شدن فروشندگان در بازار داشته باشد.

مطلب مفید: لگوهای پولی (Money Legos) یا لگو دیفای به چه معناست؟

نمودار روزانه بیت کوین
نمودار روزانه بیت کوین

اکنون خریداران تلاش خواهند کرد قیمت را به بالای ناحیه مقاومتی میان میانگین 20 روزه در 17186 دلار و سطح 17622 دلاری برسانند. در صورت موفقیت، می‌توان انتظار تغییر روند احتمال را در نمودار بیت کوین داشت. پس از آن، قیمت تا میانگین 50 روزه در 18718 دلار با رشد همراه خواهد شد و هدف بعدی آن مقاومت روانی 20000 دلاری خواهد بود.

بنابر تحلیل بیت کوین، در صورت سقوط قیمت از سطوح فعلی یا مقاومت پیش رو، شاهد ادامه دار بودن روند نزولی و قدرت بیشتر فروشندگان در بازار خواهیم بود. چنین حرکتی قیمت را به سمت 15588 دلار و ادامه روند نزولی هدایت خواهد کرد. گفتنی است که با شکست این سطح، انتظار می‌رود توقف بعدی بیت کوین در محدوده 12200 دلاری باشد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان