بیت کوین در آستانه یک حرکت بزرگ و قدرتمند؛ تحلیل BTC (۷ خرداد ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین روز گذشته به سمت مقاومت 27000 دلاری حرکت کرد و خریداران موفق شدند با رساندن قیمت به محدوده 27150 دلاری رشد صعودی روزهای گذشته را حفظ کنند. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که هم‌زمان با این حرکت صعودی صورت گرفته، تریدرها نیز معتقدند که تغییراتی در احساسات نزولی بازار صورت گرفته است.

حرکت بزرگ برای BTC

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین در اولین روز هفته با حرکت صعودی خوب خود وارد محدوده 26700 دلاری شد. در ادامه این حرکت قدرت بیشتری گرفت و بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار اکنون در محدوده 27150 دلاری معامله می‌شود. باید اشاره داشت که داده‌ها اقتصاد کلان هفته گذشته باعث تعجب اعضای جامعه شد. شاخص مخارج مصرف شخصی نشان داد که اقتصاد شرایط سخت و دشوار را بسیار بهتر از انتظار مدیریت کرده است.

- Advertisement -
نمودار بیت کوین

در ادامه بازارها با افزایش احتمالی نرخ بهره در ماه ژوئن شروع به قیمت‌گذاری کردند. اتفاقی که برای دارایی‌های ریسکی خبر خوبی نبود. با این حال چنین خبری نیز نتوانست مانع از بازگشت قیمت بیت کوین به محدوده 27000 دلاری شود. باید اشاره داشت که علیرغم بازگشت قیمت، بسیاری از تحلیلگران همچنان نسبت به روند بیت کوین و بازار محتاط هستند. مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مطرح بازار در تحلیل خود از بازار توضیح داد که سرمایه‌گذاران خرد نسبت به بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال به شدت دیدگاهی نزولی دارند.

وی در ادامه توضیح داد که به نظر سرمایه‌گذاران همچنان با ذهنیت سال 2022 بازار را دنبال می‌کنند. یکی دیگر از تحلیلگران بازار در تحلیل بیت کوین خود به رفتار قیمتی این ارز در محدوده 26000 دلاری و در نزدیکی میانگین متحرک 200 هفته‌ای اشاره کرد. وی توضیح داد که در پی واکنش مثبت به این سطح، بیت کوین اکنون در تلاش است تا میانگین 100 روزه را تثبیت کند. قیمت میان میانگین‌های 1 روزه و 4 ساعته در نوسان است و باید منتظر واکنش آن به این سطوح باشیم.

توییت اسکیو

این تحلیلگر مطرح اشاره داشت که از نظرش بیت کوین در آستانه یک حرکت بسیار قدرتمند قرار دارد. همچنین داده‌های بیشتر نشان می‌دهند که سرمایه زیادی از صرافی‌ها خارج شده و در کنار آن بیش از 300 میلیون دلار قرارداد باز تنها در صرافی بایننس ایجاد شده است.

مطلب مفید: Auto_GPT چیست و چگونه کار میکند؟

قابل‌توجه است که Skew تنها تحلیلگری نیست که از نظرش به‌زودی شاهد تغییر رفتار قیمت بیت کوین خواهیم بود. Checkmate، تحلیلگر ارشد پلتفرم گلسنود نیز در گزارش خود از وضعیت بازار توضیح داد که حرکات قیمتی بزرگی در انتظار بازار است.

تحلیل بیت کوین؛ قیمت همچنان در فاز تثبیت است

رکت کاپیتال، یکی از تحلیلگرهای مطرح بازار در تحلیل خود از بیت کوین توضیح داد که این ارز دیجیتال برای آنکه بتواند اوضاع را به نفع خریداران تغییر دهد نیاز به قدرت بیشتری دارد. وی افزود که بیت کوین همچنان در محدوده میانی کانال نزولی قرار دارد و در فاز تثبیتی به سر می‌برد. ناحیه قرمز مقاومتی مشخص شده در نمودار اهمیت زیادی دارد و شکست آن می‌تواند احساسات بازار در کوتاه‌مدت را به سود خریداران بیت کوین تغییر دهد.

نمودار بیت کوین

باید اشاره داشت که نمودار بالا علاوه بر موارد اشاره شده، نشان‌دهنده الگوی سر و شانه نزولی در بازه زمانی روزانه نیز هست. رکت کاپیتال در تحلیل‌های پیشین خود به این موضوع اشاره کرده بود و هشدار داده بود که عدم حرکت بیت کوین برای مدت طولانی و تأیید این الگو می‌تواند فاز نزولی را برای مدت بیشتری حفظ کند. در صورتی که شاهد تکمیل این الگو باشیم، قیمت بیت کوین به سمت 20000 دلار حرکت خواهد کرد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان