اصلاح BTC در آستانه ثبت کندل ماهانه؛ تحلیل تکنیکال بیت کوین (۱۰ خرداد ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین صبح روز 31 مه و با نزدیک شدن به زمان بسته شدن کندل ماهانه، با یک حرکت نزولی به سمت حمایت 27000 دلاری حرکت کرد. تحلیل تکنیکال بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز از زمان رسیدن به اوج 28500 دلاری همواره در حال از دست دادن قدرت صعودی خود بوده و حتی حرکت اخیر به سمت 28000 دلار نیز دوام نداشته است.

نمودار بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین: قیمت در سطح مهمی قرار دارد

به نقل از کوین تلگراف، با از دست رفتن هیجانات ابتدای هفته پیرامون توافق بر سر سقف بدهی آمریکا، تحلیلگران هشدار دادند که لحظه فعلی می‌تواند تعیین‌کننده حرکت بعدی قیمت برای روند کوتاه‌مدت باشد. مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مطرح بازار اشاره داشت که قیمت وارد ناحیه بسیار مهمی شده است.

- Advertisement -

 وی افزود که اگر شاهد حفظ و تثبیت این حمایت باشیم و بیت کوین بتواند دوباره به سمت 27500 دلار حرکت کند، همه‌چیز صعودی خواهد شد و روند افزایشی ادامه خواهد یافت. از سویی دیگر، اگر شاهد سقوط به محدوده 26600 دلاری باشیم، باید انتظار سقوط بیشتر و حرکت به سمت کف جدیدی را برای بیت کوین داشته باشیم.

تحلیل ون دی پوپ

یکی دیگر از تحلیلگران بازار با نام Skew نیز اشاره داشت که نقدینگی خرید اسپات در صرافی بایننس گرفته شده است و روند معکوسی به وجود آمده است که نیاز دارد از آزمایش مجدد سطح حمایتی میانگین متحرک 200 هفته‌ای اجتناب کند. وی اشاره داشت که این سطح پیش‌تر و در محدوده بالای 26000 دلاری نقش حمایتی را برای بیت کوین ایفا کرده بود. وی در ادامه نیز افزود که قیمت بیت کوین در شبانه‌روز اخیر میانگین‌های متحرک مختلفی را آزمایش کرده است.

توییت اسکیو

در رابطه با سفارش‌های خرید و فروش در بایننس، پلتفرم متریال اندیکاتور در توضیحات خود پیش‌بینی کرد که با توجه به این سفارش‌ها، کندل ماهانه بیت کوین می‌تواند چه تأثیری بر بازار بگذارد.

این پلتفرم اشاره داشت که تغییرات نقدینگی بیت کوین برای سفارش‌ها کم بوده است اما با نگاهی به بازه بلندمدت‌تر متوجه می‌شویم که سفارش‌های فروش در محدوده 31 و 32 هزار دلاری در حال حرکت به سمت ناحیه معاملاتی فعلی هستند. از طرفی دیگر سفارش‌های خرید نیز در حال حرکت به سمت سطوح پایین‌تر هستند.

مطلب مفید: توکن REKT چیست؟ آشنایی با توکن پولساز این روزها!

نمودار بیت کوین

تثبیت نقدینگی در یک روند ثابت باید در ادامه حرکت بیت کوین و بسته شدن کندل ماهانه آن نوسانات قیمتی را کاهش دهد. با این حال بنا بر تحلیل تکنیکال بیت کوین، بزرگ‌ترین نگرانی برای خریداران آن است که نقدینگی خرید در حال کاهش است.

نقدینگی لازم برای حرکت BTC

فیلیپ سوئیفت، یکی از تحلیلگران مطرح بازار با ارائه تحلیلی مثبت تا حدی سرمایه‌گذاران را امیدوار کرد. وی اشاره داشت که نقدینگی لازم برای حرکت بیت کوین به سمت سطوح بالا در محدوده 30000 دلاری قرار دارد و قیمت با رسیدن به این سطح می‌تواند حرکت خود را ادامه دهد.

نمودار نقدینگی

این کارشناس مطرح بازار توضیح داد که هر حرکت صعودی و شکست ناحیه ثابت فعلی می‌تواند جو صعودی را دوباره در بازار پدیدار کند و قیمت بیت کوین را به سمت 35000 دلار حرکت دهد. وی توضیح داد که اگر بیت کوین بتواند به 31000 دلار برسد، نقدینگی بسیار زیادی برای ادامه حرکت آن در محدوده 31 تا 35 هزار دلاری قرار دارد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان