تحلیل دوج کوین: آیا قیمت DOGE با خطر سقوط مواجه است؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل دوج کوین:...

آنچه می‌خوانید...

همزمان با افزایش نوسانات در بازار رمزارز، قیمت دوج کوین دچار یک روند رنج شد و همچنان بین سطوح 0.075 و 0.069 دلار در حال رفت و برگشت است. سطوح فوق‌ محدوده باریکی را در نمودار روزانه ایجاد کرده است و هیچ سلطه واضحی در سمت خریداران و فروشندگان مشاهده نمی‌شود. در ادامه با تحلیل دوج کوین با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار روزانه قیمت دوج کوین

تحلیل دوج کوین

در زمان نگارش این خبر، قیمت دوج کوین 0.071 دلار بوده و طی ۲۴ ساعته اخیر 1.62% افت قیمت داشته است. با این حال، با توجه به اینکه اکنون خریداران و فروشندگان با بلاتکلیفی مواجه هستند، قیمت احتمالاً برای چند روز دیگر به تثبیت خود ادامه خواهد داد.

- Advertisement -

با این حال، از آنجایی که روند قبلی Doge نزولی بود، قیمت به احتمال زیاد همین مسیر را ادامه خواهد داد، بنابراین، سقوط به زیر 0.0692 دلار و بسته شدن کندل روزانه زیر این سطح، مومنتوم نزولی را تشدید خواهد کرد و باعث از سرگرفته شدن روند نزولی قیمت خواهد شد.

این ریزش بالقوه می‌تواند قیمت را 15 الی 18 درصد دیگر کاهش دهد تا دوج کوین به خط روند پایینی الگوی کانال نزولی خود برخورد کند.

در نقطه مقابل، شکست رو به بالای سطح 0.0755 دلار به خریداران بازار موقعیت مناسبی برای افزایش قیمت دوج کوین ارائه می‌دهد.

آیا قیمت دوج به 0.057 دلار سقوط می‌کند؟

شکست احتمالی سطح 0.069 دلار احتمالا به فاز تثبیت قیمت فعلی پایان خواهد داد. در ادامه نیز قیمت DOGE ممکن است تا حمایت 0.0628 دلاری خود کاهش یابد تا به مرز 0.0568 دلار برسد.

  • اندیکاتور مکدی (MACD): علیرغم روند رنج قیمت، شیب افزایشی خط مکدی (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان دهنده افزایش فشار خرید است.
  • میانگین متحرک نمایی: حرکت قیمت زیر EMA های روزانه (20، 50، 100 و 200) نشان می‌دهد که تریدرها در مسیر صعود با چند مقاومت قوی مواجه خواهند شد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان