تحلیل دوج کوین؛ سقوط DOGE در چه سطحی متوقف خواهد شد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل دوج کوین؛...

آنچه می‌خوانید...

نمودار قیمت دوج کوین (DOGE) که بین دو خط روند همگرا در حال نوسان است، شکل‌گیری یک الگوی گوه نزولی را نشان می‌دهد. قیمت حداقل دو بار از سقف و کف این الگو جهش کرد که نشان می‌دهد فعالان بازار به دقت به این الگو واکنش نشان می‌دهند. در ادامه با تحلیل دوج کوین با فکت کوینز و تحلیل دوج کوین همراه باشید.

تحلیل دوج کوین

به نقل از کوین گیپ، در میان فروش فزاینده در بازار، قیمت DOGE از حمایت هفتگی 0.0777 دلار سقوط کرد. این شکست فشار فروش را تسریع و این قیمت این میم کوین را 4.5٪ کاهش داد تا در حال حاضر در سطح 0.0742 دلار معامله شود.

تحلیل قیمت دوج کوین : قیمت DOGE‌ در این صورت به اصلاح ادامه می‌دهد

اگر فشار فروش ادامه یابد، قیمت دوج کوین احتمالاً 5 درصد دیگر کاهش می‌یابد و به حمایت 0.071 دلاری و خط روند حمایتی الگو می‌رسد. در شرایط ایدئال، تست مجدد خط روند حمایتی پایین‌تر، معمولاً باعث برگشت قیمت می‌شود.

بنابراین، قیمت DOGE به احتمال زیاد شاهد یک بهبود موقت است که ممکن است این میم کوین را نزدیک به 8٪ افزایش دهد تا به خط روند سربار برسد.

با این حال، خریداران به یک شکست قاطع بالاتر از خط روند مقاومت نیاز دارند تا یک رالی صعودی جدید را آغاز نمایند.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • مکدی (MACD): اندیکاتور روند نزولی خط مکدی (آبی) و قرارگیری خط سیگنال (نارنجی) زیر محور خنثی، حاکی از شتاب نزولی قوی قیمت است.
  • میانگین متحرک نمایی: مسطح شدن EMA ها (50، 100 و 200) منعکس‌کننده روند رنج قیمت دوج کوین است.

سطوح قیمت دوج کوین در طول روز

  • نرخ لحظه‌ای: 0.0742 دلار
  • روند: نزولی
  • نوسانات: متوسط
  • سطوح مقاومت – 0.077 دلار و 0.0838 دلار
  • سطوح حمایت – 0.07 دلار و 0.062 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان