تحلیل دوج کوین: DOGE بین دوراهی صعود ۲۴ درصدی و افت ۱۰ درصدی

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل دوج کوین:...

آنچه می‌خوانید...

ماه آوریل برای قیمت دوج کوین مثل یک ترن هوایی بود که در آن فراز و فرودهای شدیدی را تجربه کرد، اما تعهدی به جهت خاصی نداشت. علیرغم این عملکرد نامطمئن، قیمت DOGE در 3 آوریل از خط روند مقاومتی درازمدت خود عبور کرد و نشانه اولیه تغییر روند را از خود نشان داد. در حال حاضر، خریداران خط روند شکسته شده را مجدداً به عنوان یک حمایت بالقوه برای آغاز یک صعود پایدار آزمایش می‌کنند. در ادامه با تحلیل دوج کوین با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل دوج کوین

به نقل از کوین گیپ، در میان فشار فروش اخیر در بازار ارز دیجیتال، قیمت دوج کوین شاهد کاهش 16.7 درصدی نسبت به اوج 0.095 دلاری هفته پیش خود بود و به قیمت 0.079 دلار رسید. در نتیجه، قیمت DOGE به زیر ناحیه حمایتی 0.084-0.0793 دلار سقوط کرد اما یک حمایت فوری در خط روند مذکور پیدا کرد.

- Advertisement -
تحلیل قیمت دوج کوین: DOGE بین دوراهی صعود 24 درصدی و افت 10 درصدی

نمودار روزانه DOGE که کندل‌های ریجکتی را از خط روند مذکور نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که خریداران حمایت قوی در این سطح دریافت می‌کنند. در مقابل، سطح افقی 0.084 دلار که اخیراً شکسته شده است ممکن است به عنوان مقاومت قابل توجهی عمل کند که باعث می‌شود قیمت دوج کوین در یک محدوده باریک نوسان شود.

اگر احساسات بازار بهبود یابد و قیمت DOGE یک کندل روزانه بالای 0.084 دلار ببندد، دوباره به مسیر صعودی بازخواهد گشت. این بریک اوت (Breakout) احتمالی ممکن است قیمت را به اندازه 24٪ افزایش دهد و به سطح روانی 0.1 دلار برساند.

در مقابل، شکسته شدن خط روند حمایتی، قیمت DOGE را در معرض اصلاح قرار می‌دهد.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • MACD: افزایش فاصله بین خط مکدی (آبی) و خط سیگنال (نارنجی) نشان دهنده فشار فروش تهاجمی در بازار است.
  • EMA ها: EMA های روزانه (20، 50، 100 و 200) که دقیقاً بالاتر از قیمت DOGE قرار دارند، نشان دهنده این است که خریداران در مسیر صعود با مقاومت های متعددی روبرو خواهند شد.

سطوح قیمت دوج کوین

  • نرخ لحظه‌ای: 0.079 دلار
  • روند: صعودی
  • نوسانات: زیاد
  • سطوح مقاومت – 0.08 دلار و 0.085 دلار
  • سطوح حمایت – 0.071 دلار و 0.0628 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان