top banner adv

تحلیل ریپل؛ سطوح کلیدی قیمت XRP کدامند؟

بازدید : 6251

قیمت ریپل (XRP) در تلاش است تا یک روند ریکاوری را ترتیب دهد. خریداران از 16 می قیمت را بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.45 دلار) حفظ کرده‌اند، اما تاکنون نتوانستند بر مانع SMA50 در نمودار روزانه (0.47 دلار) غلبه کنند. با فکت کوینز و تحلیل ریپل همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تحلیل 5 ارز دیجیتالی که معامله گران باید زیر نظر بگیرند (10 بهمن 1401)

نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP)
نمودار روزانه قیمت ریپل (XRP)

تحلیل ریپل

بیشتر بخوانید : بازار نزولی استخراج بیت کوین مسیر طولانی در پیش دارد؛ تحلیل BTC (19 آذر)

میانگین متحرک نمایی 20 روزه شروع به صعود کرده و RSI درست بالاتر از سطح ۵۰ قرار دارد که نشان می‌دهد خریداران یک برتری جزئی دارند. ضمن اینکه این امر احتمال صعود قیمت به بالای SMA 50 را افزایش می‌دهد. ریپل می‌تواند شاهد یک رالی صعودی تا 0.54 دلار وسپس 0.58 دلار باشد. ناحیه‌ای که به احتمال زیاد با فشار فروش شدید همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید : احتمال صعود بیت کوین در صورت ریزش شاخص دلار آمریکا؛ تحلیل BTC (12 آذر 1401)

اولین سطح حمایت ریپل در صورت نزول قیمت میانگین متحرک نمایی 20 روزه است. فروشندگان باید قیمت را به زیر این سطح برسانند تا دست بالا را بگیرند. در ادامه نیز قیمت ممکن است تا 0.43 دلار و سپس تا حمایت حیاتی 0.40 دلار کاهش یابد.

نمودار چهار ساعته قیمت ریپل
نمودار چهار ساعته قیمت ریپل (XRP)

نمودار چهار ساعته ریپل نشان می‌دهد که روند ریکاوری قیمت از خط روند نزولی معکوس شده است، امری که نشان می‌دهد که فروشندگان با قدرت از خط روند نزولی دفاع می‌کنند. همچنین فروشندگان سعی می‌کنند قیمت را زیر 20-EMA حفظ کنند و آن را تا 50-SMA پایین بکشند.

در آن سو، اگر قیمت ریپل از سطح فعلی افزایش یابد و به بالای خط روند نزولی صعود کند، XRP می‌تواند شاهد یک رالی صعودی کوتاه‌مدت باشد. یک مقاومت جزئی در 0.48 دلار وجود دارد اما احتمال عبور از آن زیاد است. ریپل در این حالت ممکن است تا سطح 0.54 دلار صعود کند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

بیشتر بخوانید : سقوط قیمت و بازگشت به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری؛ تحلیل بیت کوین (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲)

بیشتر بخوانید : فعالیت نهنگ‌های بیت کوین و تاثیر آن بر قیمت؛ تحلیل آنچین ۳ مرداد ۱۴۰۲

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x