تحلیل قیمت اتریوم ؛ آیا باید منتظر شکست سطح 2000 دلار باشیم؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل قیمت اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

قیمت اتریوم در تاریخ در 7 می با ریزش شدید از مقاومت روانی 2000 دلار مواجه شد. این نشان می‌دهد که خرس‌ها تسلیم نشده‌اند و به محافظت از سطوح مقاومت ادامه می‌دهند. در ادامه با تحلیل اتریوم با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل قیمت اتر؛ آیا باید منتظر شکست سطح 2000 دلار باشیم؟

تحلیل اتریوم

به نقل از کوین تلگراف، میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1903 دلار) مسطح شده است و RSI نزدیک به محور میانی است، که نشان می‌دهد اتر ممکن است مدت کوتاهی در دامنه‌ای محدود نوسان کند. مرزهای این دامنه معاملاتی نیز می‌تواند بین 2000 تا 1785 دلار است.

- Advertisement -

تثبیت قیمت درست زیر سقف قیمت محلی یک علامت مثبت است. این نشان می‌دهد که گاوها عجله‌ای برای برداشت سود ندارند و این احتمال شکست سطح 2200 دلار را افزایش می‌دهد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر 1785 دلار سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل را در دست گرفته‌اند و این می‌تواند شروعی برای سقوط قیمت تا 1619 دلار باشد.

نمودار 4 ساعته ETH/USDT

نمودار 4 ساعته ETH/USDT

تحلیل نمودار چهار ساعته اتریوم نشان می‌دهد که خرس‌ها نمی‌توانند میانگین متحرک ساده ۵۰ دوره‌ای را بشکنند که نشان می‌دهد فشار فروش در سطوح پایین‌تر رو به کاهش است. گاوها در تلاش‌اند تا با حفظ قیمت بالای 20-EMA، حرکت صعودی اتریوم را آغاز کنند. اگر آنها بتوانند در انجام این کار موفق ظاهر شوند، اتریوم دوباره سعی خواهد کرد مقاومت حیاتی 2000 دلار را آزمایش کند.

برعکس، اگر قیمت اتریوم از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 50-SMA برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها بر معاملات کنترل دارند. امری که می‌تواند قیمت را تا سطح حمایت پایین بیاورد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان