تحلیل قیمت اتریوم: آیا ETH سطح 2 هزار دلار را پس می‌گیرد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل قیمت اتریوم:...

آنچه می‌خوانید...

در نمودار تایم فریم هفتگی، قیمت اتریوم شکست آشکار خریداران اتریوم در حفظ سطح 2000 دلار را نشان می‌دهد. این در حالی است که الگوی کندل نفوذی (Pirecing) نزولی در سطح 2000 دلار احتمال بالاتر افت قیمت را نشان می‌دهد. در صورتی که قیمت ETH بتواند شتاب صعودی خود را در سطوح فعلی حفظ کند، این اصلاح بالقوه ممکن است فرصتی برای پولبک قیمت ایجاد کند. در ادامه با تحلیل اتریوم با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل اتریوم

به نقل از کوین گیپ، در میان افزایش فشار فروش در بازار، قیمت اتریوم یک سقف محلی در 2125 دلار تشکیل داد و با شروع یک فاز اصلاحی جدید، به پایین بازگشت. در پنج روز گذشته، قیمت ETH 12 درصد کاهش یافت و در حال حاضر روی 1873 دلار معامله می‌شود.

- Advertisement -
تحلیل قیمت اتریوم (ETH): آیا اتریوم سطح 2 هزار دلار را پس می‌گیرد؟

در حال حاضر، حمایت ترکیبی 1844 دلار و سطح فیبوناچی 38.2 درصد ممکن است باعث یک عقب‌نشینی جزئی شود تا سطح 2000 دلار را مجدداً به‌عنوان مقاومت بالقوه قیمت آزمایش کند. این یک سطح کلیدی در یک یا دو هفته آینده به شمار می‌رود زیرا بسته شدن کندل روزانه بالای آن باعث می‌شود خریداران برای عبور از 2200 دلار کار راحتی در پیش داشته باشند.

برعکس، اگر فشار فروش ادامه داشته باشد، شکل‌گیری یک سقف پایین‌تر جدید در 2000 دلار نشان‌دهنده اصلاح طولانی‌تر قیمت اتریوم است. در سمت پایین، سطح 1700 دلار منطبق با سطح فیبوناچی 61.8% و میانگین متحرک نمایی 100 و 200 روزه یک منطقه حمایتی قوی ایجاد کرده که می‌تواند به خریداران کمک کند تا روند صعودی قبلی را از سر بگیرند.

قیمت اتریوم چشم‌انداز صعودی خود را تا زمانی که خط روند صعودی نشان داده‌شده در نمودار بالا دست نخورده باقی بماند، حفظ می‌کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

میانگین متحرک نمایی: سقوط قیمت اتریوم به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه پس از پنج هفته و نشانه‌های اولیه یک اصلاح قوی.

مجوز جهان. سفر خود را با 20% بازگشت نقدی تا سقف 10000 USDT آغاز کنید.

استوکستیک: شیب K% (آبی) و D% (نارنجی) به یک ناحیه اشباع فروش رسیده که نشان‌دهنده فرصت خرید در کف قیمت است.

سطوح قیمت اتریوم

  • نرخ لحظه‌ای: 1873 دلار
  • روند: نزولی
  • نوسانات: کم
  • سطح مقاومت – 2000 دلار و 2125 دلار
  • سطح حمایت – 1850 دلار و 1780 دلار

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان