خریداران XRP در مسیر فتح سطح ۰.۵ دلاری؛ تحلیل ریپل (۶ خرداد ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

برای نزدیک به دو ماه، قیمت ریپل تحت تاثیر الگوی کانال نزولی، شاهد یک روند کاهشی ثابت بود. با استفاده از خط روند مقاومت الگو، معامله‌گران در جهش صعودی دست به فروش زدند و مرحله اصلاح را به سطوح پایین نمودار گسترش دادند. با این حال، تحلیل ریپل نشان می‌دهد که با جهش 2.1 درصدی قیمت XRP در امروز، گاوها تلاش خرس‌ها را بی‌اعتبار کرده و سیگنال ورود برای تغییر روند را منعکس می‌کنند.

تحلیل نمودار روزانه قیمت ریپل

یک بریک اوت از خط روند بالایی الگوی کانال نشان‌دهنده پایان اصلاحات مداوم در قیمت ریپل خواهد بود. شیب شاخص ADX نشان‌دهنده کمبود قدرت خریداران است و بنابراین بسته شدن کندل برای خریداران بسیار اهمیت دارد. حجم معاملات روزانه ریپل نیز به 513.4 میلیون دلار رسیده که سقوط 15 درصدی را نشان می‌دهد.

- Advertisement -

با یک کندل صعودی قوی در نمودار روزانه، قیمت XRP تلاش خواهد کرد تا از خط روند مقاومتی الگوی کانال خارج شود. این بریک اوت فرصتی را برای خریدن این آلت کوین ایجاد می‌کند اما نیاز به بسته شدن کندل و مقدار کافی از حجم معاملات روزانه دارد.

نمودار روزانه قیمت ارز ریپل

اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از خط روند مذکور تثبیت کنند، قیمت ارز ریپل ممکن است شاهد یک جهش سریع 5 درصدی برای رسیدن به مرز 0.5 دلاری باشد. با این حال، در تئوری، هر نوسان بالا در الگوی کانال به‌عنوان یک هدف مهم قیمتی عمل می‌کند. بنابراین، اگر حرکت صعودی ادامه داشته باشد، قیمت ارز XPR می‌تواند سقف 0.547 دلار و به دنبال آن 0.58 دلار را دوباره آزمایش کند. اما اگر قیمت آن تا پایان روز به زیر خط روند سقوط کند، نظریه صعودی باطل خواهد شد.

آیا ریپل سطح 0.5 دلار را بازپس خواهد گرفت؟

شکست موفقیت‌آمیز از خط روند مقاومتی الگوی کانال، حرکت صعودی اساسی در قیمت XRP را در پی دارد. خط روند فعلی به عنوان سکوی پرشی برای خریداران عمل می‌کند و مقاومت روانی 0.5 دلاری را به چالش می‌کشد.

  • نمودار محوری: سطوح پیوت قدیمی نمودار نشان می‌دهد که قیمت ریپل ممکن است عرضه اضافی را در سطوح 0.48 دلار و 0.54 دلار تجربه کند. در همین حال، فشار تقاضا در سطوح 0.41 دلار و 0.37 دلار مشخص شده است.
  • DMI: یک تقاطع صعودی بین شیب DI مثبت و منفی این اندیکاتور یک سیگنال اضافی برای افزایش احتمال حرکت صعودی محسوب می‌شود.

در همین حال، پیش‌بینی اخیر برد گارلینگ‌هاوس، مدیرعامل ریپل در مورد جدول زمانی دادگاهی ریپل صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داده است. همان‌طور که اخیرا گزارش شده است، برد انتظار دارد که دادگاه خیلی زود حکم را صادر کند. مبنای او برای این پیش‌بینی، حکم آتی دادگاه درباره اعتبار اسناد هینمن است که فکر می‌کند یک پیروزی بزرگ برای ریپل خواهد بود.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان