تحلیل قیمت بیت کوین؛ چه سطوحی را مد نظر قرار دهیم؟

خانهاخبارتحلیل قیمت بیت...

آنچه می‌خوانید...

برخلاف برخی از تحلیل ها هفته نخست ماه ژوئن نیز برای بازارهای مالی چندان خوش یمن نبود به طوری که بسیاری از شاخص‌ها و رمزارزهایی چون بیت کوین با افت قیمت مواجه شدند. روز گذشته شاخص نزدک کامپوزیت 2.3% کاهش یافت و شاخص S&P 500 با افتی 2.3 درصدی مواجه شد.

در بازار ارز دیجیتال نیز در بازه 24 ساعته، بیت کوین تلاش کرد تا بار دیگر از 30000 دلار بالاتر برود اما با موجی از فروش مواجه شد که آن را به کف روزانه 29286 دلار رساند.

- Advertisement -

اما آینده بیت کوین چه خواهد شد؟ چه سطوحی را در روزهای آتی مدنظر قرار دهیم؟ بیایید تا نگاهی به نظر چندین تحلیلگر مطرح بازار پیرامون چشم‌انداز بیت کوین در روزهای آینده بیندازیم و مسیر احتمالی آن را تحلیل کنیم.

تحلیل قیمت بیت کوین؛ چه چیزی پیش‌روی ماست؟

بیت کوین در روزهای اخیر در سطوح معاملاتی محدودی در نوسان بوده است، با این حال، در بازه‌ای تلاش کرد تا این محدوده را به سمت بالا بشکند اما دوباره به این محدوده بازگشت. آلت کوین شرپا، تحلیلگر مطرح بازار رمزارز معتقد است بازگشت بیت کوین به سطوح معاملاتی محدود خود، «قابل انتظار» بوده است.

تحلیل بیت کوین
نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته

وی در این رابطه گفت:

سطوح قیمتی کمی پایین‌تر احتمالا مکان بهتری برای خرید است، با این حال، کل این محدوده متلاطم است و چندان برای من چیزی مشخص نیست. ترجیح می‌دهم ابتدا تا رسیدن قیمت بیت کوین به 28400 دلار صبر کنم.

تحلیلگر دیگری با نام ShardiB2 در توییتی از بازگشت بیت کوین به محدوده معاملاتی مذکور ابراز تاسف کرد و خاطرنشان کرد به گفته بسیاری از بانک‌ها و شرکت‌های بزرگ، اقتصاد برای مدتی خراب خواهد شد و بازارها را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

ShardiB2 در رابطه با تحلیل مسیر احتمالی بیت کوین اظهار داشت:

اصلا عالی نیست، به کانال قیمتی پایین‌تر برگشتیم. باید این کانال را حفظ کنیم، ممکن است قیمت تا 28600 دلار کاهش یابد. اگر این سطح شکسته شود، احتمالا به 25000 تا 26000 دلار سقوط می‌کنیم.

صعود به 32400 دلار تنها یک جهش قیمتی کاذب بود

تحلیلگر دیگری با نام EmperorBTC نمودار زیر را در توییتر به اشتراک گذاشت و تحلیل خود در رابطه با سطوحی که باید برای بیت کوین مدنظر قرار داد را ارائه کرد.

نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته
نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته

وی در این رابطه گفت:

ظاهرا صعود تا 32000 دلار تنها یک جهش قیمتی کاذب بوده است. انتظار نداشتم محدوده قبلی قیمت به عنوان مقاومتی قوی عمل کند. در حال حاضر، منتظر حمایت PoC (خط قرمز رنگی که در نمودار در کنار آن PoC Support نوشته شده است) هستم.

پیروزی در درازمدت از آن خریداران است

تحلیلگر دیگری با نام Crypto Rover در توییتی نموداری را منتشر کرده که در آن، الگوی بازگشتی صعودی در نمودار بیت کوین در حال شکل گرفتن است.

نمودار بیت کوین تایم فریم 1 روزه
نمودار بیت کوین تایم فریم 1 روزه

این تحلیلگر در این رابطه گفت:

ممکن است هنوز 3 ماه دیگر طول بکشد تا بیت کوین با سرعت قابل توجهی شروع به صعود کند. اما به یک چیز اطمینان دارم، الگوی بازگشتی صعودی در حال شکل گرفتن است. اکنون زمان به نفع ماست.

در زمان نگارش این خبر، ارزش بازار رمزارزها 1.217 تریلیون دلار است و بیت کوین بر 46.3% آن تسلط دارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان