top banner adv

تحلیل قیمت بیت کوین : 27000 دلار بازیابی شد، امید به برگشت بازار

تحلیل قیمت بیت کوین : 27000 دلار بازیابی شد، امید به برگشت بازار
0
بازدید : 6160

به گزارش فکت کوینز، در یک حرکت صعودی قابل توجه، قیمت بیت کوین (BTC) به بالای سطح 27000 دلار رسید و توجه سرمایه‌گذاران و تریدرهای ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد.

این حرکت صعودی باعث خوش بینی و گمانه‌زنی در مورد جهت بالقوه قیمت بیت کوین در کوتاه‌مدت شده است.

با توجه به اینکه بیت کوین توانست سطح حیاتی ۲۷۰۰۰ دلار را بازیابی می‌کند، فعالان بازار از نزدیک عملکرد قیمت و سطوح کلیدی آن را تحت نظر قرار داده‌اند تا قدرت مومنتوم صعودی فعلی را بسنجند.

در این مقاله، آخرین تحولات را تجزیه و تحلیل می‌کنیم و سطوح مهمی را که باید در بازار امروز زیر نظر داشته باشیم، برجسته می‌کنیم.

بیشتر بخوانید : ظهور NFT اوردینال ‌(NFT Ordinals)؛ تحلیل آنچین شماره ۵۵ (۲۵ بهمن ۱۴۰۱)

بیشتر بخوانید : پیش بینی و تحلیل اتریوم تاریخ 16 آذر 1400

کاهش نرخ بیکاری در ایالات متحده

در ماه می، ایالات متحده نرخ بیکاری بالاتر از حد انتظار 3.7٪ را تجربه کرد که از 3.5٪ پیش‌بینی شده بالاتر بود. علیرغم نرخ بدون تغییر مشارکت نیروی کار، این رقم بالاترین نرخ بیکاری از اکتبر 2022 به شمار می‌آید. هر دو بخش دولتی و خصوصی شاهد افزایش حقوق و دستمزد در طول ماه بوده‌اند که نشانه‌های مثبتی از رشد مشاغل را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید : تحلیل قیمت BNB؛ بایننس کوین با مقاومت‌های سنگین بالای ۲۶۰ دلار مواجه است

علاوه بر این، میانگین درآمد ساعتی، که شاخص تورم مهمی است، در ماه شاهد افزایش 0.3 درصدی بود. به طور سالانه، دستمزدها 4.3 درصد رشد کرد که اندکی کمتر از سطح تخمینی 0.1 درصد بوده است. با این حال، میانگین کار در هفته با 0.1 ساعت کاهش به 34.3 ساعت در ایالات متحده رسید.

این ارقام منعکس‌کننده وضعیت فعلی بازار کار ایالات متحده است و اطلاعات خوبی را در مورد چشم انداز اقتصادی ارائه می‌دهد.

پیش‌بینی قیمت بیت کوین

بیت کوین در ابتدا مومنتوم صعودی را در حوالی سطح 27200 دلار از خود نشان داد، اما پس از انتشار آمار و ارقام اقتصادی امریکا، اصلاحاتی رخ داد که باعث شد به زیر 27000 دلار کاهش یابد.

با این حال، روند قیمت معکوس شد و بیت کوین اکنون بالاتر از سطح 27000 دلار معامله می‌شود. ضمن اینکه میانگین متحرک نمایی 50 روزه در بازه زمانی ساعتی به عنوان مقاومت عمل کرد و قیمت بیت کوین را پایین آورد.

بیشتر بخوانید : پیش بینی و تحلیل دوج کوین تاریخ 11 مهر 1400

در حال حاضر، بیت کوین به دنبال حمایت در حوالی 26600 دلار است. ضمن اینکه شکسته شدن این سطح می‌تواند منجر به نزول بیشتر قیمت شود.

شایان ذکر است که در بازه‌های زمانی بزرگ‌تر، بیت‌کوین یک الگوی مثلث نزولی را تشکیل داده که اغلب با صعود قیمت دنبال می‌شود. این الگو، در کنار حمایت 26600 دلاری خود، مقاومتی در منطقه 27000 تا 27500 دلار ایجاد کرده است. شکسته شدن حمایت 26600 دلار می‌تواند راه را برای افت قیمت تا 26000 دلار باز کند.

از سوی دیگر، اگر بیت کوین بتواند به بالای 27275 دلار برسد، تارگت بعدی می‌تواند حوالی 27500 دلار یا حتی بالاتر از 27800 دلار باشد. معامله‌گران باید سطح 27250 دلار را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.

برای تصمیم‌گیری آگاهانه در معاملات بیت کوین، مهم است که از آخرین روندهای بازار و تغییرات قیمت بیت کوین مطلع باشید.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کریپتو نیوز است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x