تحلیل تتا؛ بررسی دلایلی که از رشد قیمت THETA در سال ۲۰۲۳ خبر می‌دهند

آنچه می‌خوانید...

قیمت تتا (THETA) طی شش هفته گذشته بهبودی پایدار را نشان داده است. این ارز دیجیتال یک رالی صعودی 30 درصدی را از کف قیمت اخیر 0.861 دلاری خود ثبت کرد تا به قیمت فعلی 1.129 دلار برسد. با این حال، با تحلیل نمودار تایم فریم روزانه، ما سه عامل کلیدی را شناسایی کردیم که نشان می‌دهد قیمت تتا ممکن است در سال 2023 رشد قابل توجهی را تجربه کند. در ادامه با تحلیل تتا با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل تتا؛ الگوی سر و شانه معکوس

به نقل از کوین گیپ، در نمودار تایم فریم روزانه، قیمت ارز دیجیتال THETA در حال تشکیل یک الگوی سر و شانه معکوس است که یکی از الگوهای بازگشتی صعودی به شمار می‌آید.

- Advertisement -
نمودار قیمت تتا (THETA)

تتا در حال حاضر با قیمت 1.13 دلار معامله می‌شود و با توجه به خط روند حمایتی فوق، ممکن است قیمت 15 درصد افزایش یابد تا به 1.3 دلار برسد. بنابراین، یک شکست (بریک‌اوت) بالقوه از خط روند مقاومتی الگو، بیانگر وارونگی روند خواهد بود.

در شرایط ایدئال، این الگو می‌تواند قیمت تتا را 45 درصد دیگر افزایش دهد و به مرز 1.9 دلار برسد.

شبی صعودی RSI

در حالی که قیمت تتا در حال بازگشت از اوج 1.3 دلاری خود است، RSI در تایم فریم روزانه در حال تشکیل سقف‌ها و کف‌های بالاتر است که این امر نشان می‌دهد شتاب صعودی قیمت در حال افزایش است. ضمن اینکه عبور RSI از خط میانی خود (50)، تاییدی دیگر برای خریداران به حساب خواهد آمد.

قیمت THETA

EMA های روزانه

همچنین EMA های روزانه علائم اولیه ریکاوری را نشان می‌دهند. چراکه تتا اخیراً EMAهای حیاتی روزانه (20، 50، 100 و 200) را پس گرفته است.

در تئوری، عبور قیمت از EMA100و EMA200نشان‌دهنده احساسات صعودی بازار است. علاوه بر این، اگر قیمت شاهد اصلاحاتی در طول رالی صعودی باشد، معامله گران می‌توانند از EMA20 و EMA50 به عنوان فرصت خرید بهره ببرند.

سطوح قیمت تتا (THETA)

  • قیمت لحظه‌ای: 1.2 دلار
  • روند- نزولی
  • نوسانات – زیاد
  • سطوح مقاومت: 1.3 دلار و 1.487 دلار
  • سطوح حمایت: 0.42 دلار و 0.4 دلار

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان