تحلیل قیمت چین لینک؛ آیا قیمت LINK بالای 6 دلار خواهد ماند؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل قیمت چین...

آنچه می‌خوانید...

قیمت چین لینک (LINK) از زمان رسیدن به اوج 8.7 دلاری در سال 2023 در 18 آوریل، در یک سقوط آزاد به سر می‌برده است. این در حالی است که داده‌های آنچین نشان می‌دهد که روند نزولی ممکن است همچنان ادامه داشته باشد. آیا LINK می‌تواند بالای 6 دلار خود را حفظ کند؟

به نقل از بین‌کریپتو، چین لینک (LINK) یک بلاک چین غیرمتمرکز برای تزریق داده‌های خارج از زنجیره به قراردادهای هوشمند است. قیمت LINK از زمان نزدیک شدن به نقطه اوج 9 دلار در 18 آوریل، در یک روند نزولی به سر می‌برد. تحلیل آنچین زیر برخی از دلایل اساسی روند نزولی بالقوه قیمت برای هفته‌های آینده را تشریح می‌کند.

- Advertisement -

نهنگ‌ها در حال فروش هستند

طبق داده‌های آنچین سنتیمنت (Santiment)، روند نزولی فعلی چین لینک (LINK) را می‌توان به فشار فروش سرمایه‌گذاران بزرگ در شبکه نسبت داد.

گروهی از نهنگ‌ها که دارای 100000 تا یک میلیون توکن هستند، درست قبل از اینکه قیمت LINK در 17 آوریل به اوج خود برسد، فروش خود را آغاز کردند. نمودار زیر نحوه فروش چهار میلیون توکن را بین 16 آوریل تا 2 مه نشان می‌دهد.

قیمت چین لینک (LINK) در مقابل موجودی کیف پول‌های نهنگی. می 2023.

قیمت چین لینک (LINK) در مقابل موجودی کیف پول‌های نهنگی. می 2023.

بنا بر داده‌ها، توکن‌هایی که نهنگ‌ها به فروش رساندند 27 میلیون دلار ارزش دارد. گفتنی است، سرمایه‌گذاران نهنگی قدرت مالی و نفوذ زیادی در اکوسیستم کریپتو دارند و هنگامی که آنها شروع به فروش تعداد زیادی توکن در مدت کوتاهی می‌کنند، سیگنال نزولی را به سرمایه‌گذاران ارسال می‌کند.

علاوه بر این، داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که این گروه در زمان‌بندی دقیق معاملات مهارت دارد. اگر این الگو تکرار شود، دارندگان LINK می‌توانند انتظار کاهش بیشتر قیمت را در روزهای آینده داشته باشند.

چین لینک با ارائه خدمات BUIDL، پاداش‌ها و ارائه محصول انحصاری به سپرده‌گذاران (استیکرها)، مشارکت‌کنندگان در شبکه را تشویق می‌کند. با این حال، در هفته‌های اخیر، بسیاری از کاربران توکن‌های LINK خود را از پروتکل‌های دیفای خارج کرده‌اند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که بین 22 آوریل و 2 مه حجم توکن‌های سپرده‌گذاری شده در قراردادهای هوشمند 243036 LINK (0.047٪ از کل عرضه در گردش) کاهش یافته است.

قیمت زنجیره زنجیره (LINK) در مقابل عرضه در قراردادهای هوشمند

قیمت LINK در مقابل عرضه موجود در قراردادهای هوشمند

عرضه موجود در قراردادهای هوشمند (Supply in Smart Contracts) درصدی از کل عرضه در گردش یک توکن را که دارندگان در پروتکل‌های مختلف دیفای قفل کرده‌اند، ردیابی می‌کند. هنگامی که این شاخص کاهش می‌یابد، نشان‌دهنده افزایش عرضه توکن‌های موجود برای معامله در صرافی‌ها است.

گفتنی است، 243036 توکن لینک آزادشده از پروتکل‌های دیفای تقریباً 1.7 میلیون دلار ارزش دارد که این می‌تواند فشار نزولی قابل‌توجهی بر قیمت چین لینک وارد کند.

خرس‌ها به سطوح زیر 6 دلار چشم دوخته‌اند

طبق شاخص In/Out of Money Around Price، قیمت چین لینک به احتمال زیاد به زیر 6 دلار کاهش می‌یابد. اما ابتدا، خرس‌ها باید با حمایت 6.6 دلاری مبارزه کنند.

با این حال، اگر سناریوی نزولی مطابق انتظار پیش برود، قیمت LINK تا رسیدن به سطح حمایت قابل توجه دیگر در 5.62 دلار ممکن است به کاهش ادامه دهد.

از سویی دیگر، اگر گاوها موفق شوند قیمت LINK را به بالای 7 دلار برسانند، می‌توانند این سناریوی نزولی را منتفی کنند. اما آنها ابتدا باید بر فشار فروش بالقوه 44000 آدرسی که دارای 147 میلیون توکن هستند غلبه کنند. اگر آنها با موفقیت این مقاومت را بشکنند، دارندگان LINK می‌توانند دوباره انتظار افزایش قیمت چین لینک به سمت 8 دلار را داشته باشند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان