top banner adv

تحلیل AAVE؛ چه روندی در انتظار قیمت ارز دیجیتال آوه است؟

بازدید : 6965

ارز دیجیتال  AAVE از مقاومت سربار 82 دلار کاهش پیدا کرده است که نشان می‌دهد خرس‌ها با قدرت از این سطح دفاع می‌کنند. آنها قیمت را به زیر حمایت فوری EMA 20 روزه یعنی 75 دلار رسانده‌اند. اما در ادامه چه اتفاقی در انتظار این رمزارز است؟ با تحلیل AAVE با فکت کوینز همراه باشید.

بیشتر بخوانید : تحلیل تکنیکال ارزهای اتریوم ، ATOM و AVAX چهارشنبه 4 فروردین 1400

تحلیل AAVE

بیشتر بخوانید : تحلیل 5 ارز دیجیتالی که معامله‌گران این هفته باید زیر نظر بگیرند (25 بهمن 1400)

به نقل از کوین تلگراف، جفت ارز AAVE/USDT ممکن است در مرحله بعدی به SMA 200 روزه (73 دلار) سقوط کند که نزدیک به خط روند صعودی است. خریداران احتمالاً از این سطح با قدرت دفاع می‌کنند. اگر قیمت از خط روند صعودی بازگردد و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه نیز عبور کند، قیمت آوه می‌تواند به 82 دلار برسد.

بیشتر بخوانید : هدف بعدی کاردانو ۰.۳ دلار خواهد بود یا ۰.۴ دلار؛ تحلیل ADA (۶ خرداد ۱۴۰۲)

اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، این رمز ارز یک الگوی مثلث صعودی را تکمیل می‌کند که تارگت آن سطح 100 دلار است. اما اگر قیمت به افت خود ادامه دهد و از خط روند صعودی شکسته شود، این سناریوی صعودی باطل می‌شود. ضمن اینکه قیمت ممکن است به 68 دلار و سپس به 64 دلار کاهش یابد.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

خرس‌ها قیمت AAVE را به 200-SMA در نمودار چهار ساعته رسانده‌اند. خط روند 20EMA شروع به کاهش کرده است و RSI در محدوده منفی قرار دارد که نشان می‌دهد خرس‌ها دست بالاتر را دارند.

نمودار 4 ساعته

اگر 200-SMA از دست برود، ارز دیجیتال آوه (AAVE) می‌تواند تا خط روند صعودی خود کاهش یابد. این یک سطح مهم برای گاوها محسوب می‌شود زیرا شکسته شدن آن باعث تقویت بیشتر فروشندگان بازار می‌شود.

در مقابل، شکسته شدن قیمت از بالای 20-EMA اولین نشانه بازگشت گاوها خواهد بود. در ادامه نیز ممکن است قیمت به مقاومت سربار 82 دلار برسد.

بیشتر بخوانید : 3 معیار کلیدی که نشان می‌دهد حمایت 1600 دلاری اتر قدرت چندانی ندارد

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x