تحلیل قیمت BNB : بایننس کوین‌های خود را بفروشیم یا نگه داریم؟

آنچه می‌خوانید...

قیمت BNB طی سه هفته گذشته بین دو خط روند همگرا که یک الگوی مثلث را شکل داده در حال نوسان بوده است. در تئوری، این الگو با یک تثبیت مختصر قبل از شکست همراه است. به همین ترتیب، در بحبوحه ریزش امروز بازار ارز دیجیتال، قیمت بایننس کوین خط روند حمایتی الگو را شکست که نشان دهنده افت طولانی مدت‌تر قیمت در آینده نزدیک است. در ادامه با تحلیل BNB با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار 4 ساعته قیمت BNB

تحلیل BNB

به نقل از کوین گیپ، در بازه زمانی 4 ساعته، قیمت BNB شکست قاطعی را از خط روند حمایتی الگوی مثلث نشان داد. این شکست که با حجم بالاتر از حد متوسط همراه بود نشان دهنده اطمینان فروشندگان به تداوم فاز اصلاح فعلی است.

اگر قیمت بالای خط روند از خود پایداری نشان دهد، تریدرها می‌توانند از این فرصت برای ورود به پوزشن شورت (short) استفاده کنند.

گفتنی است، سقوط قیمت در پی این شکست می‌تواند قیمت بایننس کوین را 10 درصد کاهش دهد و به مرز 290 دلار برسد.

با این حال، سطح 290 دلار همچنان بالاتر از سطح فیبوناچی 50 درصدی است که نشان می‌دهد روند کلی بازار صعودی است و معامله گران بلندمدت نباید نگران باشند.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • RSI: نزول شدید RSI در نمودار 4 ساعته نشان دهنده فشار فروش شدید در بازار است.
  • میانگین متحرک نمایی: با افت اخیر، قیمت BNB به زیر EMAهای مهم (20، 50، 100 و 200) سقوط کرد و برتری بیشتری به تریدرهای شورت داد.

سطوح قیمت BNB در طول روز

  • نرخ لحظه‌ای: 320 دلار
  • روند: نزولی
  • نوسانات: کم
  • سطح مقاومت – 350 دلار، 375 دلار
  • سطح حمایت – 300 دلار و 283 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان