تحلیل قیمت LDO ؛ لیدو دائو (Lido DAO) در آستانه افزایش قیمت

آنچه می‌خوانید...

همزمان با اصلاح قیمت اتریوم، قیمت LDO‌ نیز در ماه مه 8 درصد سقوط کرد. با این حال، داده‌های آنچین نشان می‌دهد که قیمت LDO ممکن است یا یک افزایش قیمت مواجه شود. در ادامه با تحلیل قیمت LDO با فکت کوینز همراه باشید.

به نقل از بین‌کریپتو، لیدو دائو  (LDO) یک راه کار لیکویید استیکینگ (Liquid Staking) برای اتریوم است. این پروتکل به کاربران امکان می‌دهد تا ETH خود را بدون محدودیت واریز حداقلی یا هزینه‌های اجرای گره سپرده‌گذاری کنند. گفتنی است، داده‌های آنچین در چند روز گذشته سیگنال‌های صعودی را به نمایش گذاشته‌اند.

- Advertisement -

افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال LDO

در حالی که LDO از ابتدای ماه می روند نزولی داشته است، این رمز ارز افزایش قابل توجهی در حجم معاملات روزانه ثبت کرده است. نمودار زیر نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه LDO در ۴ روز از 9 روز معاملاتی گذشته به بالای 30 میلیون دلار رسیده است.

افزایش حجم معاملات ارز دیجیتال LDO

قابل ذکر است، قبل از 2 می، آخرین باری که LDO حجم معاملاتی 80 میلیون دلاری را پشت سر گذاشت، 21 آوریل بود، اندکی قبل از اینکه قیمت به بالاترین سطح محلی قبلی خود یعنی 2.63 دلار برسد.

چنین جهش‌هایی در حجم معاملات روزانه نشان می‌دهد که نهنگ‌ها در حال انجام شرط‌بندی‌های بزرگ در اکوسیستم هستند.

  و اگر رالیهای صعودی قبلی تکرار شود، افزایش فعلی حجم معاملات می‌تواند به زودی باعث ریکاوری قیمت LDO شود.

احساسات منفی اجتماعی می‌تواند سرمایه‌گذاران جدید را جذب کند

احساسات اجتماعی پیرامون LDO در هفته‌های اخیر تا حد زیادی منفی شده است. شاخص احساسات وزنی Weighted) Sentiment)، که نسبت پست‌های مثبت به منفی را ارزیابی می‌کند، نشان می‌دهد که اکثر ذینفعان LDO نسبت به این ارز دیجیتال دیدگاه منفی دارند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که شاخص Weighted Sentiment از 17 آوریل روندی منفی داشته است.

تحلیل قیمت LDO ؛ آیا لیدو دائو (Lido DAO) با افزایش قیمت مواجه خواهد شد؟

هنگامی که احساسات وزنی برای مدت طولانی منفی می‌ماند، همانطور که در بالا مشاهده شد، سیگنال ترس، عدم اطمینان و شک گسترده (فاد) در شبکه بلاک چین را نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاران استراتژیک که به دنبال خرید در این کف قیمت هستند می‌توانند این فرصت عالی را برای ورود به بازار در نظر بگیرند.

زمانی که فاد از بین برود و احساسات اجتماعی مثبت شود، LDO می‌تواند مجددا افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کند.

پیش‌بینی قیمت LDO : بازگشت به 2.11 دلار عملی به نظر می‌رسد

تحلیل عمیق داده‌های IntoTheBlock  نشان می‌دهد که بازگشت به 2.11 دلار محتمل‌ترین پیش‌بینی قیمت LDO است. اما ابتدا، گاوها باید از مقاومت اولیه 364 عبور کنند.

اگر قیمت LDO همانطور که انتظار می‌رود بالاتر از 1.97 دلار باشد، دارندگان می‌توانند سودهای بیشتری را تا رسیدن به سطح مقاومت مهم بعدی در 2.08 دلار پیش‌بینی کنند.

در این ناحیه، 1300 سرمایه‌گذار که 127 میلیون LDO را با حداکثر قیمت 2.11 دلار خریداری کرده‌اند، می‌توانند روند صعودی قیمت را متوقف و در عین حال مقداری سیو سود کنند. این دسته از دارندگان LDO ممکن است در سطح 1.95 دلار اقدام به فروش کندند.

در مقابل، اگر قیمت LDO به زیر 1.83 دلار کاهش یابد، خرس‌ها می‌توانند سناریوی صعودی را  منتفی کنند. با این حال، دیوار خریدی که توسط 462 سرمایه‌گذار که 11 میلیون LDO را به قیمت حداقل 1.83 دلار خریداری کرده‌اند، با هدف جلوگیری از این روند وارد عمل خواهند شد.

اما اگر این حمایت نتواند حفظ شود، قیمت LDO ممکن است یک روند نزولی به سمت 1.60 دلار را تجربه کند که موانع آن در 1.75 دلار و 1.69 دلار قرار دارد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان