تحلیل لونا کلاسیک؛ آیا LUNC افزایش قیمت ۱۰ درصدی در پیش دارد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل لونا کلاسیک؛...

آنچه می‌خوانید...

قیمت LUNC طی سه ماه گذشته شاهد کاهش شدیدی بوده است. این روند نزولی قیمت را از اوج 0.000208 دلار 61.7 درصد کاهش داد و به حمایت روانی 0.00008 دلار رساند. با این حال، با افزایش اخیر در بازار کریپتو، خریداران احتمالاً خط روند مقاومت دینامیک را مجدداً به چالش می‌کشند و تعیین می‌کنند که آیا LUNC به این اصلاح قیمت ادامه خواهد داد یا بیشتر افزایش پیدا خواهد کرد. در ادامه با تحلیل لونا کلاسیک با فکت کوینز همراه باشید.

تحلیل لونا کلاسیک

به نقل از کوین گیپ، قیمت LUNC اخیراً در سطح روانی 0.00008 دلار حمایت شده است. برگشت LUNC از این حمایت قیمت را 15.2% افزایش داده است تا در حال حاضر در سطح 0.000092 دلار معامله شود.

- Advertisement -
نمودار قیمت LUNC تایم فریم روزانه

با تداوم فشار خرید، قیمت ممکن است 10 درصد دیگر افزایش یابد تا خط روند مقاومت سربار را به چالش بکشد. قیمت نسبت به این مقاومت داینامیک سه مرتبه کاهش یافته است که نشان می‌دهد معامله گران به شدت در حال فروش در پولبک ها هستند.

بنابراین، دارندگان LUNC باید این خط روند را برای شناسایی هرگونه ریجکت قیمت که نشان دهنده از سرگیری مرحله اصلاح است به دقت زیر نظر داشته باشند.

در مقابل، شکست صعودی این خط روند نشانه اولیه تغییر روند خواهد بود.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • RSI: RSI روزانه از ناحیه اشباع فروش برگشت کرده است که نشان می‌دهد فعالان بازار در حال خرید LUNC در قیمت های نازل هستند.
  • میانگین متحرک نمایی: EMA20 و EMA50 به عنوان یک مقاومت داینامیک عمل می‌کند تا به فروشندگان در کاهش قیمت کمک کنند.

سطوح قیمت روزانه LUNC

  • نرخ لحظه‌ای: 0.0000925 دلار
  • روند: صعودی
  • نوسانات: متوسط
  • سطح مقاومت – 0.000095 دلار و 0.000115 دلار
  • سطح حمایت – 0.00008 دلار و 0.000062 دلار

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان