تحلیل کاردانو: آیا ADA می‌تواند سطح ۰.۴ دلاری را پس بگیرد؟

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل کاردانو: آیا...

آنچه می‌خوانید...

بازار ارز دیجیتال در شبانه روز گذشته با افزایش فشار فروش مواجه شد که منجر به نزول قیمت تعدادی از رمزارزهای اصلی بازار شد. در نتیجه این امر، قیمت کاردانو 1.22% کاهش یافت و به خط روند حمایتی الگوی کانال صعود خود نزدیک شد. از لحاظ تاریخی، این خط روند صعودی به عنوان یک ناحیه انباشت برای معامله گران عمل می‌کرد و معمولا منجر به یک حرکت صعودی بزرگ می‌شد. در ادامه با تحلیل کاردانو با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار قیمت روزانه کاردانو

تحلیل کاردانو

در 28 می، قیمت ADA مقاومت محلی 0.38 دلار را در انتظار شروع یک حرکت صعود جدید، به سمت بالا شکست. با این حال، با افزایش فشار فروش در بازار، خریداران نتوانستند این سطح را حفظ کنند و ADA دوباره به زیر 0.38 دلار سقوط کرد.

- Advertisement -

این شکست قیمت کاردانو را به 0.37 دلار کاهش داد و  ADA به احتمال زیاد 2 درصد دیگر برای رسیدن به خط روند صعودی خود سقوط خواهد کرد. در طول پنج ماه گذشته، این آلت کوین سه بار از این حمایت بازگشته است که نشان می‌دهد این یک منطقه خرید قوی است.

بنابراین، قیمت ADA احتمالاً از این سطح جهش می‌کند و مومنتوم صعودی خود را بازیابی می‌کند. اگر تغییر روند رخ دهد، خریداران می‌توانند قیمت را به 0.42 دلار و به دنبال آن تا 0.46 دلار و 0.5 دلار هدایت کنند.

آیا قیمت کاردانو سطح 0.4 دلار را پس خواهد گرفت؟

یک تغییر روند صعودی بالقوه از خط روند حمایتی، مومنتوم صعودی قیمت ADA را بازیابی خواهد کرد. در نتیجه این امر، قیمت ارز دیجیتال ADA ممکن است به اولین تارگت خود در  0.42 دلار صعود کند.

اندیکاتورهای تکنیکال

  • باند بولینگر: باندهای اندیکاتور باند بولینگر که به طور قابل توجهی فشرده شده اند نشان می دهند که قیمت ADA آماده یک حرکت نوسانی شدید  است.
  • شاخص ورتکس: تلاقی گاوی خط VI+(آبی) و VI-(نارنجی) نشان دهنده روند صعودی بازار است.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان