قیمت ADA در مسیر حرکت به سمت اوج ۰.۶ دلاری؛ تحلیل کاردانو (۲۱ فروردین ۱۴۰۲)

آنچه می‌خوانید...

قیمت کاردانو (ADA)، در هفته‌های گذشته با حرکت صعودی خوبی همراه بوده و در نمودار این ارز الگوی صعودی مناسبی نیز تشکیل شده که می‌تواند رشد بیشتری را در هفته‌های آتی برای این ارز به همراه داشته باشد. تحلیل کاردانو نشان می‌دهد که خریداران آدا در روزهای اخیر اجازه سقوط قیمت به زیر میانگین متحرک 20 روزه در 0.37 دلار را نداده‌اند تا شاهد تقاضا در سطوح پایین برای کاردانو باشیم.

تحلیل کاردانو

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر تحلیل کاردانو، میانگین متحرک 20 روزه جهت صعودی به خود گرفته و RSI نیز در بالای سطح 50 و در محدوده مثبت قرار دارد تا شاهد برتری خریداران در بازار باشیم. تحلیلگران معتقدند که قیمت کاردانو می‌تواند ابتدا تا خط گردن الگوی سر و شانه برعکس رشد داشته باشد. در صورت چنین حرکتی و سپس شکست این ناحیه مقاومتی، توقف بعدی کاردانو در محدوده 0.60 دلاری خواهد بود.

نمودار قیمت کاردانو

از سویی دیگر، اگر فروشندگان قصد جلوگیری از چنین حرکت صعودی را داشته باشند، باید بتوانند قیمت کاردانو را با ریزش سنگین همراه کنند و آن را به زیر سطح 0.37 دلاری و میانگین متحرک 20 روزه برسانند. در این صورت، انتظار می‌رود که در گام اول شاهد سقوط کاردانو تا میانگین متحرک 200 روزه در 0.35 دلار و سپس حمایت مهم 0.30 دلاری باشیم.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

تحلیل نمودار 4 ساعته

تحلیل نمودار 4 ساعته کاردانو نشان می‌دهد که خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک 20 روزه رسانده‌اند و اکنون در تلاش هستند تا بر خط روند نزولی غلبه کنند. در صورتی که چنین هدفی عملی شود، به معنای اتمام پولبک خواهد بود. در این صورت شاهد رشد کاردانو و رسیدن آن به خط گردن الگوی سر و شانه برعکس خواهیم بود. جایی که انتظار می‌رود فروشندگان با تمام قوا از آن دفاع کنند.

نمودار کاردانو

از سویی دیگر، اگر قیمت در برخورد با خط روند نزولی با اصلاح همراه شود، به معنای فعالیت زیاد خرس‌ها در سطوح بالاتر است. چنین حرکتی می‌تواند فشار فروش را افزایش دهد و قیمت کاردانو را به سطح 0.37 دلاری و پس از آن میانگین 200 روزه در 0.35 دلار بازگرداند.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان