یک میم کوین دیگر هم کلاهبرداری از آب درآمد؛ سقوط آزاد ۹۹ درصدی تدی دوج

خانهاخباریک میم کوین...

آنچه می‌خوانید...

حضور میم کوین ها در بازار کریپتو پس از موفقیت های روز افزون دوج کوین و شیبا اینو به شدت افزایش یافت و بسیاری برای کسب سودهای زیاد و ثروتمند شدن به این پروژه ها روی آوردند. در همین راستا، کلاهبرداران و هکرها از این فرصت طلایی به نفع خود استفاده کرده و پروژه های تقلبی زیادی را با الهام گرفتن و تقلید کردن از دوج و شیبا به وجود آوردند. یکی از این پروژه ها تدی دوج (TEDDY) نام دارد که به تازگی مشخص شد کلاهبرداری راگ پول بوده است.

بر اساس گزارش و تایید شرکت امنیتی پک شیلد در حوزه کریپتو و بلاک چین، پروژه تدی دوج راگ پول بوده و ثبت کننده قرارداد این پروژه مرتبا در حال پامپ و دامپ قیمت توکن بومی این پروژه یعنی TEDDY بوده است. گفتنی است که در پی این اتفاقات، ارزش تدی دوج سقوط 99.4 درصدی را از اوج قیمتی خود تجربه کرده تا تمامی ارزش خود را از دست دهد. افراد مسئول این اتفاق نیز موفق شدند از طریق کلاهبرداری خود 3 میلیون دلار توکن BNB و 2 میلیون دلار استیبل کوین BUSD به جیب بزنند.

مطلب مفید: با معروفترین و گرانترین NFT ها آشنا شوید

بر اساس داده های پک شیلد، سرمایه های ذکر شده در حال حاضر به صرافی بایننس منتقل شده‌اند. علاوه بر موارد ذکر شده، نشانه هایی نیز یافت شده که از ارتباط میان تدی دوج با هف پیتزا (Half Pizza) خبر می‌دهد. گفتنی است که هف پیتزا یک پلتفرم در شبکه بایننس است که خود را به عنوان یک جامعه خود مختار و غیرمتمرکز پاداش دهنده معرفی کرده است (DRAC). در همین راستا، این پلتفرم در پستی توییتری اعلام کرد که پل میان زنجیره ای خود را به صورت موقتی بسته است.

کمی بعد از آن نیز صرافی رمز ارزی بیت مارت اعلام کرد که به دلیل به روزرسانی های فنی تمامی قابلیت های پلتفرم خود وابسته به تدی دوج را به حالت تعویق درآورده است. بر اساس گزارشی از پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر بایننس، تیم توسعه این پروژه در حال همکاری با بیت مارت است تا توکن های تدی دوج را با توکن های DRAC عوض کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان