بررسی تراکنش‌های بزرگ در یک هفته اخیر؛ بایننس مسئول ۸۱٪ از تراکنش‌ها است

خانهاخباربررسی تراکنش‌های بزرگ...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس گزارش‌های مختلف، بایننس پس از فروپاشی صرافی FTX و با هدف ایجاد شفافیت بیشتر 0.42 دلار کارمزد پرداخت کرده تا حجم زیادی بیت کوین را به عنوان بخشی از فرایند حسابرسی خود منتقل کند و در تراکنش‌های بزرگ این هفته حوزه کریپتو رتبه نخست را به خود اختصاص دهد. به نقل از بین‌کریپتو، صرافی به کاربران خود اطمینان داده که سرمایه‌های آنها در امنیت کامل است.

توییت whale Alert

سه تراکنش بسیار بزرگ توسط بایننس صورت گرفته است

در کنار این تراکنش بزرگ بیت کوینی، بایننس حداقل دو تراکنش دیگر را نیز به ثبت رسانده است. روز 30 نوامبر، این صرافی 200 میلیون دلار استیبل کوین BUSD خود را در تراکنشی منتقل کرد. باید اشاره داشت که بزرگ‌ترین صرافی رمز ارزی دنیا، مسئول 81% از 3.2 میلیارد دلار تراکنش بزرگی است که در هفته گذشته صورت گرفته است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس نیز به تازگی و در پستی توییتری به شایعات مربوط به دستکاری قیمت و … توسط این پلتفرم واکنش نشان داد. وی اشاره داشت که یک حسابرس واسطه از بایننس خواسته حجم مشخصی از ارزهای دیجیتال را به یکی از حساب‌های خود منتقل کند تا اطمینان حاصل شود که کیف پول متعلق به صرافی است. وی افزود که باقی سرمایه به حسابی می‌رود که آدرس انتقالی نام دارد.

توییت مدیر بایننس

دیگر تراکنش بسیار بزرگی که پس از انتقال بیت کوین بایننس باید آن را زیرنظر گرفت متعلق به دومین ارز برتر بازار است. در یک هفته گذشته، حدود 560 میلیون دلار اتریوم در دو تراکنش جداگانه انتقال یافته و در پی آن، اعتبارسنج‌های شبکه 1.32 و 2.51 دلار پاداش از کارمزد تراکنش‌ها دریافت کردند.

در هر دو مورد، آدرس مبدا و مقصد تراکنش‌ها ناشناس هستند. حساب توییتری، Crypto Twitter معتقد است که تراکنش ابتدایی به ازش 272 میلیون دلار می‌تواند مربوط به ویتالیک بوترین باشد. گفتنی است که اوایل ماه اخیر و بنابر گزارش‌های مختلف، وی پس از اخبار فروپاشی FTX حدود 3000 اتریوم را در صرافی یونی سواپ به فروش رساند.

مطلب مفید: آیا اتفاقات صرافی FTX برای شرکت گری اسکیل هم رخ خواهد داد؟

در رابطه با این شایعات باید گفت که بوترین در ماه مه، 30 هزار اتریوم را از کیف پول حضانتی خود خارج کرده بود و همین باعث شده بود، اعضای جامعه منتظر دامپ توکن‌ها باشند.با این حال به نظر می‌رسد هدف وی از خروج اتریوم‌ها فروش آن نبوده و بوترین از توکن‌ها برای اهداف خیرخواهانه و اهدای آنها به خیریه استفاده کرده است.

در نهایت و پنجمین تراکنش بزرگ هفته پس از بایننس و اتریوم‌های ناشناس متعلق به ریپل است. روز 1 دسامبر، 500 میلیون توکن ریپل از یک کیف پول امانی به آدرسی نامعلوم منتقل شد.

حساب امانی اساساً یک قرارداد هوشمند در XRP Ledger است که برای توزیع توکن‌های قفل شده پس از برآورده شدن شرایط خارجی خاص، نوشته شده است. در سال 2018، ریپل ابتکاری را آغاز کرد و در ابتدای هر ماه 1 میلیارد توکن XRP را از طریق حساب امانی منتشر کرد تا برای توکن بومی خود عرضه قابل پیش بینی را ایجاد کند.

باید اشاره داشت که انتقال 500 میلیون ریپل در ادامه با دو تراکنش 400 و 100 میلیونی همراه شد تا به هدف 1 میلیاردی اشاره شده برای ماه دسامبر رسیده باشد. گفتنی است که قبلا، ریپل 800 میلیون توکن را نگه داشته بود و 200 میلیون دیگر قفل شده بودند تا در زمان انتشار توکن‌های جدید آزاد شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان