کیف پول ترزور قابلیت تراکنش‌های ناشناس بیت کوین را ارائه می‌کند

خانهاخبارکیف پول ترزور...

آنچه می‌خوانید...

ترزور (Trezor)، شرکت سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری در فضای ارزهای دیجیتال به‌تازگی از همکاری با شرکت خصوصی zkSNACKs برای معرفی تراکنش‌های ناشناس و حریم خصوصی بیت کوین خبر داده است. این کیف پول و zkSNACKs با معرفی قابلیت کوین جوین (CoinJoin) یا ترکیب کوین در مدل T دستگاه‌های ترزور قصد دارند چنین هدفی را به سرانجام برسانند.

تراکنش‌های ناشناس بیت کوین با کیف پول ترزور

به نقل از کوین دسک، این شرکت سازنده کیف پول‌های سخت‌افزاری گفته است که مدل T اولین و تنها کیف پول سخت‌افزاری است که قابلیت تراکنش‌های کوین جوین برای بیت کوین را دارد. باید اشاره داشت که بسیاری از نرم‌افزارها یا کیف پول‌های داغ مانند واسابی از این قابلیت بهره‌مند هستند.

- Advertisement -

این شرکت هنوز زمان دقیق راه‌اندازی قابلیت حریم خصوصی و تراکنش‌های ناشناس را اعلام نکرده و تنها گفته است که از طریق دستگاه‌های مدل وان (One) ترزور در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

توییت ترزور

مطلب مفید: ChainGPT چیست؟ آشنایی با توکن CGPT

باید اشاره داشت که بیشتر تراکنش‌های بیت کوین برای عموم کاربران در دسترس است. یک ابزار پایه مانند یک جستجوگر بلاک می‌تواند تمامی تراکنش‌های این شبکه و اطلاعات هویتی کاربران را پیدا کند و حریم خصوصی آن‌ها را نقض کند. قابلیت کوین جوین قصد دارد تا با ترکیب تراکنش‌های چند کاربر در قالب یک تراکنش و مبهم کردن تاریخچه و مالکیت تراکنش، حریم خصوصی را به کاربران بازگرداند.

باید اشاره داشت که کاربران می‌توانند برای حفظ حریم خصوصی خود می‌توانند برای قابلیت ترکیب کوین از بازارهای غیرمتمرکز ارائه‌دهنده این قابلیت مانند JointMarket یا کیف پول‌های واسابی و مدل T ترزور استفاده کنند. همچنین قابل‌ذکر است که کیف پول‌های اشاره شده برای انجام تراکنش‌ها با این قابلیت کارمزد 0.3 درصدی دریافت می‌کنند.

بر اساس اعلامیه شرکت ترزور، کاربران در برنامه تنها با انتخاب گزینه ناشناس می‌توانند وارد قابلیت کوین جوین شده و سطح ناشناس ماندن و خریم خصوصی تراکنش را بالا ببرند. پس از انتخاب گزینه‌های مدنظر، فرایند ترکیب کوین و تراکنش‌ها به‌طور خودکار صورت می‌گیرد و نیازی به مشارکت کاربران ندارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان