گزارش درآمد سه ماهه سوم تسلا منتشر شد؛ تسلا همچنان مصمم به هولد بیت کوین

خانهاخبارگزارش درآمد سه...

آنچه می‌خوانید...

اسنادی که به تازگی توسط شرکت تسلا منتشر شده است نشان می‌دهد این شرکت خودروسازی علیرغم فروش یک میلیارد دلاری در سه ماهه دوم سال جاری، هیچ تغییری در میزان ذخایر بیت کوین باقی‌مانده خود ایجاد نکرده است.

به گزارش کوین تلگراف، گزارش درآمد سه ماهه سوم شرکت تسلا روز گذشته منتشر شد و نشان می‌دهد این شرکت، همچنان 218 میلیون دلار «دارایی دیجیتال» در ترازنامه خود در اختیار دارد. تسلا در این گزارش از میزان زیان سرمایه‌گذاری خود چیزی نگفته است و بر اساس قیمت‌های کنونی، تخمین‌زده می‌شود این شرکت حدود 9720 واحد بیت کوین داشته باشد.

تسلا در گزارش درآمد سه ماهه دوم خود اعلام کرد 75% از بیت کوین‌های خود را به فروش رسانده است و با سودی 64 میلیون دلاری از این سرمایه‌گذاری، 936 میلیون دلار پول نقد به ذخایر خود افزوده است.

در آن زمان، ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت تسلا اعلام کرد فروش بیت کوین‌ها به دلیل نگرانی‌های مربوط به نقدینگی ناشی از قرنطینه‌های مربوط به شیوع کرونا در کشور چین صورت گرفته است.

با فروش بیت کوین‌های تسلا، بخش بزرگی از سرمایه‌گذاری 1.5 میلیارد دلاری این شرکت که در ماه فوریه سال 2021 انجام شده بود، به فروش رفت. تسلا در آن سال با سرمایه‌گذاری خود به یکی از بزرگترین هولدرهای بیت کوین جهان تبدیل شده بود.

گزارش درآمد سه ماهه سوم تسلا نشان می‌دهد این شرکت در مجموع 3.3 میلیارد دلار سود کسب کرده و به درآمدی 21.45 میلیارد دلاری رسیده است. البته این رقم کمتر از انتظار تحلیلگران بوده است و همین باعث شد تا پس از انتشار این گزارش، سهام تسلا حدود 14% کاهش یابد.

شرکت تسلا تحت رهبری ایلان ماسک، از ماه ژانویه طیف وسیعی کالاهای خود را با دوج کوین به فروش می‌رساند. اسپیس ایکس، دیگر شرکت ایلان ماسک نیز در ماه مه پذیرش دوج کوین را آغاز کرد.

نظر شما در رابطه با ترازنامه کنونی تسلا و هولد شدن 218 میلیون دلار بیت کوین توسط این شرکت چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان