دوج کوین با عبور از کاردانو در رتبه هشتم بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار گرفت

خانهاخباردوج کوین با...

آنچه می‌خوانید...

داده‌های تازه حاکی از آن هستند که دوج کوین با عبور از کاردانو به جایگاه هشتمین ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال در زمینه ارزش بازار رسیده است. به نقل از بیتکوینیست، هفته گذشته برای قیمت دوج فوق العاده بوده و این میم کوین توانست در یک هفته اخیر عملکرد ضعیف خود در چند ماه اخیر را جبران کند. گفتنی است که دوج کوین و کاردانو هر دو هفته گذشته را با رشد قیمت سپری کردند اما عملکرد دوج با اختلاف فراوانی بهتر از کاردانو بود.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت دوج کوین با رشد 96 درصدی در یک هفته گذشته در محدوده 0.116 دلاری قرار گرفته است. همانطور که در نمودار زیر مشخص است، قیمت دوج در روزهای اخیر با روند صعودی بسیار خوبی همراه بوده است. با این وجود، در حالیکه در بازه زمانی هفتگی اوضاع برای دوج عالی رقم خورده اما 24 ساعت اخیر با برترین میم کوین بازار مهربان نبوده و شاهد سقوط 13 درصدی قیمت در این مدت بودیم.

نمودار دوج کوین
نمودار دوج کوین

به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین دلایل ریزش قیمت، آمادگی نهنگ‌ها برای دامپ دوج کوین بوده است. این نهنگ‌ها روز گذشته حجم زیادی از کوین‌ها را به صرافی‌ها انتقال دادند تا بتوان نتیجه گرفت که دلیل ریزش قیمت فروش دارایی نهنگ‌ها در صرافی‌ها بوده باشد.

قبل از این ریزش قیمت، قیمت دوج در یک هفته افزایش 110 درصدی را تجبه کرد. بدین ترتیب، صرف نظر از ریزش شب گذشته باید اشاره داشت که در چند روز اخیر دوج رشد فوق العاده‌ای را ثبت کرده است و نتیجه آن بهبود جایگاه این ارز دیجیتال در لیست دارایی‌ها بر اساس ارزش بازار است.

مطلب مفید: افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت دوج کوین در ۴ روز؛ حرکت بعدی این میم کوین چیست؟

در پی رشدهای قیمتی، اکنون دوج کوین در رده هشتم برترین ارزهای بازار و بالاتر از کاردانو و سولانا قرار دارد. با این حال فاصله دوج و کاردانو تنها 1.1 میلیارد دلار است و دوج برای حفظ موقعیت خود باید در روزهای آتی نیز روند رو به رشد خود را حفظ کند تا بتواند فاصله‌اش با کاردانو را بهبود و تضمین کند.

در حال حاضر BUSD، استیبل کوین بایننس و ارز هفتم در لیست برترین ارزهای بازار، فاصله زیاد 6 میلیارد دلاری با دوج کوین دارد و به نظر تصاحب جایگاه آن برای برترین میم کوین بازار حداقل در حال حاضر غیرممکن باشد. در همین حین شیبا اینو، رقیب سنتی دوج کوین نیز اخیرا و همزمان با دوج رشد خوبی را سپری کرده و اکنون در رتبه سیزدهم این لیست قرار دارد.

در رابطه با کاردانو که به تازگی جایگاه خود را تقدیم دوج کرده است نیز باید اشاره داشت که این ارز در چند ماه اخیر عملکرد خوبی نداشته و حتی به روزرسانی هارد فورک واسیل نیز نتوانست روند قیمتی این ارز را بازگرداند. با این حال در یک هفته اخیر و همگام با کل بازار کریپتو، کاردانو نیز افزایش 15 درصدی قیمت را تجربه کرد و اکنون در محدوده 0.40 دلاری در حال معامله است.

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان