تعداد آدرس های دارای حداقل 1 واحد بیت کوین به مرز یک میلیون رسید

خانهاخبارتعداد آدرس های...

آنچه می‌خوانید...

با وجود آشفتگی در بازار رمزارزها، آدرس‌های حاوی مقادیر اندک بیت کوین همچنان به خرید و انباشت ادامه می‌دهند. داده‌های جدید نشان می‌دهد تعداد آدرس های دارای حداقل 1 واحد بیت کوین رکوردشکنی کرده و به اوج جدیدی رسیده است.

رکوردشکنی آدرس های بیت کوین

به گزارش کوین تلگراف و بر اساس آخرین گزارش پلتفرم تحلیلی گلسنود، تعداد آدرس هایی که 1 واحد بیت کوین یا بیشتر دارند به رکورد 950000 عدد رسیده است.

- Advertisement -
نمودار تعداد آدرس‌های حاوی حداقل یک واحد بیت کوین
نمودار تعداد آدرس‌های حاوی حداقل یک واحد بیت کوین

جیک وودهاوس، میزبان پادکست بیت کوین در گفتگویی در این رابطه گفت:

برای افراد مبتدی قیمت منعکس‌کننده ارزش است. با این حال همانطور که جدیدترین داده‌ها در بازار بیت کوین نشان می‌دهد، پرایس اکشن نباید با ارزش اشتباه گرفته شود.

وی افزود:

مردم در سراسر جهان در حال خرید بیت کوین هستند، چراکه می‌بینند فرصتی برای خرید این دارایی زیر ارزش واقعی آن مهیا شده است. بیت کوین دارایی است که اکثرا تصور می‌کنند با سقوط قیمت، هیچ ارزشی برای آن باقی نمی‌ماند و رسانه‌ها همواره از مرگ آن سخن می‌گویند. واضح است که مخالفین بسیاری دارد.

در جامعه بیت کوین، به افراد عادی در سراسر جهان که از این ارز حمایت می‌کنند و علیرغم تلاش رسانه‌ها برای تخریب آن، به خرید بیت کوین یا ساتوشی (واحدهای کوچکتر بیت کوین) ادامه می‌دهند، پلب (pleb) گفته می‌شود.

روند خرید بیت کوین و افزایش تعداد آدرس های حاوی حداقل یک واحد از این ارز همزمان با خروج میلیاردها دلار از این ارز از صرافی‌ ها و پلتفرم‌های مختلف اتفاق می‌افتد. به گفته وودهاوس، اکثریت بیت کوین‌هایی که در این آدرس‌ها وجود دارد ممکن است برای مدت طولانی منتقل نشوند. همچنین، پس از اتفاقاتی که برای صرافی FTX رخ داده، برخی از علاقه‌مندان به بیت کوین بالاخره تصمیم گرفته‌اند تا حضانت از دارایی خودشان را برعهده بگیرند و همین به رکورد برداشت از صرافی‌ها دامن زده است.

نمودار میزان بیت کوین موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال
نمودار میزان بیت کوین موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال

بر اساس داده‌های گلسنود، میزان بیت کوین موجود در صرافی‌های ارز دیجیتال از ابتدای سال روند نزولی داشته است. در ماه ژانویه، موجودی بیت کوین صرافی‌ها 2.8 میلیون واحد بود که تقریبا 15% از کل عرضه را تشکیل می‌داد. با این حال، این رقم در ماه نوامبر به 2.3 میلیون دلار یا 11% از عرضه کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان