لاین با هدف تمرکز بر اکوسیستم بلاکچینی خود صرافی بیت فرانت را تعطیل می‌کند

خانهاخبارلاین با هدف...

آنچه می‌خوانید...

لاین (Line)، پیامرسان بزرگ ژاپنی تصمیم گرفته صرافی رمز ارزی خود را در پی اتفاقات رخ داده در این حوزه و زمستان ارزهای دیجیتال تعطیل کند. به نقل از کوین تلگراف، بیت فرانت (Bitfront)، صرافی رمز ارزی که صاحب اصلی آن پلتفرم لاین است، روز گذشته اعلام کرد که تا ماه مارس 2023 به صورت کامل این صرافی بسته خواهد شد.

لاین صرافی خود را تعطیل می‌کند

بنابر اعلامیه بیت فرانت، تصمیم به تعطیلی صرافی در پی روند نزولی و ادامه دار بازار و همچنین برخی مشکلات دیگر در این صنعت گرفته شده است. باید اشاره داشت که علیرغم تعطیلی صرافی، لاین همچنان به فعالیت خود در حوزه بلاکچین ادامه خواهد داد و تمرکزش را روی اکوسیستم بلاکچینی و توکن لینک (LN) خواهد گذاشت. در این بیانیه آمده است:

«علیرغم تلاش برای مقابله با چالش‌های ایجاد شده در این صنعت رو به رشد، باید اعلام کنیم که به منظور ادامه فعالیت در اکوسیستم بلاکچینی لاین و اقتصاد توکنی آن باید صرافی بیت فرانت را تعطیل کنیم.»

از نظر این پلتفرم، تعطیلی بیت فرانت بهترین تصمیم برای اکوسیستم بوده است و هیچ ارتباطی با اتفاقات پیش آمده برای FTX از جمله ورشکستگی آن ندارد. صرافی مذکور برای تعطیلی روندی آرام و گام به گام را در پیش خواهد گرفت و به مرور سرویس‌های خود را غیرفعال خواهد کرد، ثبت نام جدیدی نخواهد داشت و پرداخت‌ها را نیز متوقف خواهد کرد.

مطلب مفید: پیش بینی وضعیت بازار در ماه دسامبر؛ شاهد چه اتفاقاتی در حوزه کریپتو خواهیم بود؟

سپس این پلتفرم قصد دارد سپرده‌های اضافی و پرداخت‌های سود محصولات LN را تعلیق و تا اواسط دسامبر به برداشت‌های توکن LN ادامه دهد. تا آخر دسامبر، بیت فرانت قصد دارد تمامی واریزی‌های فیات و رمز ارزی و معاملات و سفارش‌ها را متوقف کند. توقف کامل برداشت‌ها نیز برای 31 مارس 2023 برنامه ریزی شده و مشتریان می‌توانند دارایی‌های خود را از طریق حوزه‌های قضایی مختلف در آمریکا طلب کنند.

لاین صرافی رمز ارزی خود را در سال 2018 و در کشور سنگاپور راه اندازی کرد. در ابتدا نام صرافی بیت باکس بود و پس از مهاجرت به آمریکا در سال 2020 نام آن به بیت فرانت تغییر کرد.

گفتنی است که در سال‌های اخیر پلتفرم برخی از عملیات‌های خود و همچنین فعالیت در کره جنوبی را متوقف کرده بود. باید اشاره داشت که علیرغم کوچک بودن صرافی، حجم معاملات آن بسیار بالا است. در زمان نگارش این مطلب، حجم معاملات بیت فرانت به بیش از 55 میلیون دلار می‌رسد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان