تلفن همراه ساگا (Saga) سولانا وارد بازار شد

خانهاخبارتلفن همراه ساگا...

آنچه می‌خوانید...

به گزارش فکت کوینز، سولانا  (SOL)، به عنوان پروتکل و استارت آپ پشت تلفن همراه ساگا (Saga)، شاهد رشد چشمگیری در پذیرش بوده است. اعلامیه جدید این شرکت مبنی بر دسترسی عموم به سفارش‌گذاری برای تلفن همراه این شرکت این را ثابت کرده است. همانطور که اعلام شد، این تلفن همراه آماده ارسال به چندین منطقه از جمله ایالات متحده، اتحادیه اروپا و استرالیا است.

سولانا زمانی که به اولین پروتکل بلاک چینی تبدیل شد که یک تلفن همراه را طراحی و راه‌اندازی کرد تا کاربران عادی گوشی هوشمند را به وب۳ نزدیک کند، رکورد شکست. در زمان راه‌اندازی، Saga فقط برای کاربرانی که دستگاه را پیش سفارش کرده بودند در دسترس بود، اما اکنون با آغاز سفارشات عمومی، پذیرش گسترده‌تری را از سوی کاربران در سراسر جهان شاهد خواهیم بود.

تلفن موبایل سولانا چندین نوآوری را در یکجا گردهم آورده است. در حالی که ساگا برای رقابت با سایر گوشی‌های هوشمند موجود در بازار امروزی ساخته شده، با یک سری اپلیکیشن‌های وب ۳ ادغام شده است که می‌تواند دسترسی به بلاک چین را تنها با یک کلیک فراهم کند.

این گوشی موبایل خود توسط پروتکل سولانا (Solana) ایمن شده و دسترسی مستقیم به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (دیفای) را تضمین می‌کند و در عین حال فضایی را برای توکن‌های NFT مبتنی بر سولانا فراهم می‌کند.

اینکه عموم مردم اکنون می‌توانند Solana Mobile را به عنوان دستگاه خود سفارش دهند، راهی غیرمستقیم برای دریافت SOL به عنوان یک ارز دیجیتال برای مردم ایجاد می‌کند. گفتنی است، مجموعه‌ نوآوری‌هایی که از طریق برنامه‌های مبتنی بر سولانا و موبایل ساگا قابل دسترس می‌شوند، می‌توانند به افزایش تقاضا برای توکن‌های SOL کمک کنند.

بر اساس داده‌های کوین مارکت کپ، این تأثیر اساسی بر قیمت ارز دیجیتال SOL خواهد داشت که در حال حاضر با کاهش 3.63 درصدی به 20.50 دلار رسیده است. تأثیر تلفن همراه ساگا بر سولانا ممکن است طولانی‌مدت‌ باشد، اما این امید را ببین فعالان حوزه ایجاد می‌کند که بلاک چین یک کاربرد تعریف‌شده دارد.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان