قوانین نامشخص در آمریکا، صرافی بایننس را به سمت انگلستان سوق می‌دهد

خانهاخبارقوانین نامشخص در...

آنچه می‌خوانید...

پاتریک هیلمن (Patrick Hillman)، مدیر استراتژی صرافی بایننس به‌تازگی گفته است که محیط قانونی نامشخص و نبود قوانین شفاف در آمریکا باعث شده تا فعالیت تجاری در این کشور بسیار دشوار شود. وی در نشست دارایی‌های دیجیتال فابننشال تایمز توضیح داد که دولت آمریکا در شش ماه گذشته نسبت به قوانین حوزه کریپتو بسیار عجیب و گمراه کننده رفتار کرده است. در این باره، هیلمن به دعوای حقوقی میان صرافی کوین بیس و کمیسیون بورس اشاره کرد.

تلاش بایننس برای ورود به بازار انگلستان

به نقل از د بلاک و بر اساس صحبت‌های مدیر استراتژی این صرافی، پلتفرم بایننس تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا در انگلستان مورد قانون‌گذاری قرار گیرد، چرا که از نظر هیلمن کار کردن در آمریکا بسیار دشوار شده است. در اوایل ماه مه، پس از آنکه دولت انگلستان اشاره داشت که قصد دارد تبدیل به یکی از مکان‌های رقابتی و مهم در فضای ارزهای دیجیتال شود، صرافی بایننس فشار زیادی را برای ورود به این کشور ایجاد کرد.

این پلتفرم معاملاتی اشاره داشته است که از گسترش سرمایه‌گذاری‌های خاص از جمله دارایی‌های دیجیتال حمایت و پشتیبانی به عمل خواهد آورد. باید اشاره داشت که بر روی کاغذ، این صرافی رمزارزی بیشتر از دیگر رقبا شانس قانونی شدن در انگلستان را دارد. بایننس حتی به‌منظور افزایش شانس خود، توافق کرده است که مطابق قانون فعالیت مبتنی بر NFTها در این کشور رفتار کند.

مطلب مفید: ارز دیجیتال مرده (Dead Coin) چیست؟

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی نیز به‌تازگی اشاره داشته است که معرفی شیوه‌های پذیرش قوانین رسمی در کنار نظارت بیشتر بر بازار می‌تواند به حوزه قانون‌گذاری در ارزهای دیجیتال کمک کند و فعالیت‌های مجرمانه در این فضا را تا حد زیادی کاهش دهد.

توییت ژائو

گفتنی است که تلاش بایننس برای ورود به انگلستان در حالی رخ می‌دهد که سال 2021، اداره امور مالی بریتانیا این صرافی را از فعالیت در خاک کشور منع کرد و اشاره داشت که این پلتفرم مجوزهای لازم برای فعالیت قانونی در انگلستان را ندارد. برخلاف آن، در ماه فوریه امسال، ژائو در یک پست توییتری از پیشرفت‌های حاصل شده با قانون‌گذاران انگلستان خبر داد.

باید اشاره داشت که در آمریکا، صرافی با شکایت کمیسیون معاملات آتی کالا مواجه است. این نهاد قانونی معتقد است که صرافی تلاش کرده تا قوانین این کشور را دور بزند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که بایننس تمام تمرکز خود را روی بازار بریتانیا گذاشته است به نظر همین موضوع و شکایت‌های صورت گرفته توسط نهادهای آمریکایی از پلتفرم‌های رمزارزی است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان