داده های تازه: تنها 15 درصد از هولدرهای لایت کوین در سود هستند

خانهاخبارداده های تازه:...

آنچه می‌خوانید...

لایت کوین به تازگی در لیست بهترین آلت کوین هایی قرار گرفته که در سال جاری می‌توان به خرید آن روی آورد. با این حال در شبانه روز گذشته و همراه با اکثریت بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این ارز نیز ریزش را تجربه کرده و هولدرهای لایت کوین در شرایط نسبتا دشواری قرار گرفته‌اند. در زمان نگارش این مطلب و بنابر داده های کوین گکو، لایت کوین در محدوده 52.4 دلاری قرار دارد که نشان از سقوط 2.5 درصدی آن در شبانه روز گذشته داشته است.

با نگاهی مختصر می‌توان متوجه شد لایت کوین در مسیری مشابه با اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار قرار گرفته است. با این حال نگاهی به تعداد هولدرهای در سود این دو ارز تفاوت بسیار زیادی را نشان می‌دهد.

هولدرهای لایت کوین در شرایط سخت هستند

TipRanks، یک پلتفرم آنلاین تامین کننده داده، روز گذشته و در گزارشی نشان داد که تنها 15% از هولدرهای لایت کوین در سود هستند. بر اساس داده های این پلتفرم، 12% از هولدرها در وضعیت خنثی هستند و 74% نیز در زیان به سر می‌برند. گفتنی است که این داده ها متعلق به زمانی است که قیمت این ارز دیجیتال همچنان بالای 53 دلار قرار داشت.

در  مقایسه باید گفت که اتریوم عملکرد بسیار بهتری داشته است. بنابر داده ها، 51% از هولدرهای این ارز در سود هستند و 46% در زیان به سر می‌برند. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که دلیل این تفاوت درصدی در میان سود هولدرهای لایت کوین و اتریوم، به روزرسانی اخیر شبکه اتریوم است که قبل از تکمیل آن شاهد رشد قیمت اتریوم بودیم.

مطلب مفید: آموزش مینت NFT سولانا از طریق متاپلکس (Metaplex)

وضعیت راکد شبکه عامل ریزش قیمت است

شبکه لایت کوین فعالیت بسیار کمی دارد و به نظر این یک دلیل مهم برای ریزش قیمت ارز دیجیتال بومی آن است. با این وضعیت راکد، لایت کوین خود را در کنار دیگر ارزهای بازار در یک چشم انداز نزولی قرار داده است. گفتنی است که در یک هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال با ریزش همراه بوده و امروز نیز همچنان این موضوع صادق است.

با این حال و علیرغم روندهای نزولی، به نظر می‌رسد اتریوم با وجود دست و پنجه نرم کردن با سطح 1500 دلاری، یکی از موضوعات هیجان انگیز در این حوزه است. در حالی که به روزرسانی تاریخی شبکه موفق نشد باعث رشد قیمت اتریوم در کوتاه مدت شود، اما به نظر سرمایه گذاران را به آینده این ارز امیدوار کرده است.

نمودار ارزش بازار لایت کوین
نمودار ارزش بازار لایت کوین

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان