تحلیلگران بازار: هولدرهای بلند مدت بیت کوین توزیع کوین های خود را آغاز کرده‌اند

خانهاخبارتحلیلگران بازار: هولدرهای...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: داده های تریدینگ ویو نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین ابتدای هفته در محدوده 29000 تا 30000 دلاری در حال نوسان بوده است. روز گذشته قیمت برای مدتی به محدوده 31000 دلاری نیز  رسید اما آخرین تایم معاملاتی بازار وال استریت تمام تلاش های خریداران را خنثی کرد. زمان تعطیلات بازارهای مالی، شاهد حجم معاملات پایین و نوسانات کمی در بیت کوین بودیم و اکثر سرمایه گذاران چشم به مسیر احتمالی حرکت بعدی دوخته‌اند.

نمودار بیت کوین

هولدرهای بلند مدت بیت کوین توزیع کوین را آغاز کرده‌اند

کریپتو تونی، یکی از تحلیلگران بازار درباره مسیر احتمالی بیت کوین در یک پست توییتری گفت:

«نمودار هفتگی بیت کوین ترسناک است و به نظر روند نزولی ادامه دار باشد. فکر می‌کنم مدتی در این محدوده شاهد تثبیت قیمت باشیم و پس از آن بیت کوین سقوط بیشتری را تجربه کند. از نظر من قیمت تا سطح 22000 یا 24000 دلار سقوط خواهد کرد اما به دلیل آنکه عملیات توزیع کوین از سمت هولدرها کمی طول می‌کشد به سرعت شاهد سقوط بیت کوین نخواهیم بود.»

دیگر فعالان بازار نیز به نظر قصد دارند از ضعف کنونی و احتمالی بیت کوین در هفته های آینده نهایت بهره را ببرند. در همین راستا، Cryptotoad، یکی از تحلیلگران بازار از برنامه خود برای انباشت در سطح 27000 دلاری خبر داد. وی در پستی توییتری گفت که از برنامه دیگران خبر ندارد اما خودش قصد دارد در 27000 دلار و سطوح پایین تر انباشت برای هدفی بلند مدت را آغاز کند.

در همین حین داده های پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت اخبار مهلک تری را برای بیت کوین منتشر کرد و اظهار داشت که هولدرهای بلند مدت بیت کوین در حرکتی کاملا نزولی در حال فروش و توزیع دارایی های خود هستند. ادریس یکی از تحلیلگران مطرح بازار کریپتو نیز گفت که فاز توزیع کوین توسط هولدرهای بلند مدت آغاز شده است.

وی با اظهار نظر درباره نمودار نسبت سود خروجی مصرف شده (SOPR) هولدرهای بلند مدت بیت کوین، شرایط مختلفی که منجر به ایجاد کف های قیمتی در گذشته شده‌اند را مقایسه کرد. ادریس در این باره گفت:

«در حال حاضر هولدرهای بلند مدت بیت کوین وارد فاز توزیع شده‌اند و در ضرر دارایی های خود را می‌فروشند. چنین چیزی نشان دهنده آغاز فاز انباشت پول هوشمند نیز هست و در چند ماه آینده فرصت بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری بلند مدت در بازار ایجاد خواهد کرد. گفتنی است که چنین رویداد فروش و توزیع کوینی منجر به ایجاد کف چند ساله می‌شود.»

مطلب مفید: کامپیوتر کوانتومی؛ رابطه آن با دنیای رمزارزها چیست؟

نمودار نسبت سود خروجی مصرف شده

صرافی ها شاهد خریدهای بزرگ هستند

یکی از نشانه های آنکه برخی از سرمایه گذاران خرید در کف قیمتی را آغاز کرده‌اند را می‌توان در داده های صرافی ها دید که در چند روز اخیر میزان خروج سرمایه به شدت افزایش داشته و از میزان ورودی پیشی گرفته است. بنابر داده های گلسنود، در تاریخ 3 ژوئن خروج بیت کوین از صرافی ها به بیشترین حد خود از 14 مه تاکنون رسیده است.

میزان بیت کوین ورود و خروجی به صرافی ها

یکی از تحلیلگران درون زنجیره ای پلتفرم گلسنود نیز اخیرا و در پستی به سرمایه گذارانی پرداخته است که علاقه ای به فروش دارایی های خود ندارند. در این پست وی به آنهایی اشاره کرد که در ماه نوامبر و اوج قیمتی دست به خرید بیت کوین زدند و اکنون با کله شقی و بدون در نظر گرفتن قیمت به هولد کردن ادامه می‌دهند. وی در این باره گفت که علیرغم روند نزولی و لیکوئید شدن بیش از 80 هزار بیت کوین در بازار، این افراد همچنان قصد فروش دارایی های خود را ندارند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان