توسعه‌دهندگان دوج چین به دنبال سوزاندن ۸۰٪ از عرضه توکن DC هستند

خانهاخبارتوسعه‌دهندگان دوج چین...

آنچه می‌خوانید...

توسعه‌دهندگان پروژه لایه دو دوج چین به تازگی پیشنهاد حاکمیتی جدیدی برای توکن سوزی منتشر کرده‌اند که به دنبال آن، 80% از عرضه توکن DC سوزانده و برای همیشه از گردش خارج خواهد شد.

به گزارش بیت کوینیست، دوج چین یک راهکار لایه 2 است که به منظور توسعه امکانات پروژه دوج کوین طراحی شده است و قصد دارد بزرگترین میم کوین بازار را به اکوسیستم دیفای ارتباط دهد.

این مطلب تنها ترجمه‌ای از وب سایت بیت کوینیست است و به هیچ‌ عنوان توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش و یا سرمایه‌گذاری نیست.

توکن سوزی عظیم دوج چین

کاهش عرضه و توکن سوزی مفهوم جدیدی در فضای ارزهای دیجیتال نیست و پروژه‌های مختلف همیشه این کار را برای کاهش عرضه و افزایش تقاضا انجام می‌دهند که معمولا به افزایش بهای توکن‌ها منجر می‌شود. با این حال، چیزی که پیشنهاد حاکمیتی دوج چین را نسبت به سایر توکن سوزی‌ها متمایز می‌کند، میزان کاهش عرضه آن است.

در پیشنهادی که با عنوان «توکن سوزی بزرگ» 4 روز پیش توسط بنیاد دوج چین منتشر شد، توسعه‌دهندگان به دنبال آن‌اند تا 80% از کل عرضه توکن DC را بسوزانند. در صورتی که این پیشنهاد تصویب شود، احتمالا شاهد یکی از بزرگترین توکن‌سوزی‌های تاریخ خواهیم بود.

نتایج رای‌گیری تا به اینجای کار نشان می‌دهد اکثریت قریب به اتفاق جامعه دوج چین از این توکن سوزی عظیم حمایت می‌کنند. همچنین یکی از کاربران در توییتی خاطرنشان کرد این پیشنهاد آستانه 550 میلیون رای را رد کرده و 99.9% جامعه با آن موافقت کرده‌اند.

فرآیند رای‌گیری قرار است تا فردا ادامه داشته باشد و پس از آن تصمیم رسمی اعلام خواهد شد. با این حال، شواهد نشان می‌دهد به احتمال زیاد، این پیشنهاد تصویب خواهد شد.

بر اساس داده‌های وب سایت کوین کگو، در حال حاضر، یک تریلیون واحد توکن دوج چین وجود دارد. یکی از مشکلاتی که معمولا عرضه بالای توکن‌ها ایجاد می‌کند محدود شدن میزان رشد قیمت است. به زبان ساده، اگر تعداد بسیار زیادی از یک توکن در بازار موجود باشد، میزان رشد قیمت آن به شدت محدود خواهد شد.

در حال حاضر، توکن DC در حوالی 0.0015 دلار معامله می‌شود و حذف 80% از عرضه آن به احتمال زیاد آن بهای آن را افزایش خواهد داد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان