متا به توسعه و سرمایه‌گذاری متاورسی خود در 2023 ادامه خواهد داد

خانهاخبارمتا به توسعه...

آنچه می‌خوانید...

متا، شرکت مادر پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک و اینستاگرام قصد دارد توسعه و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های واقعیت مجازی و متاورس خود را در سال 2023 نیز ادامه دهد. به نقل از بیت کوین نیوز، اندرو بازورث (Andrew Bosworth) رئیس ریلیتی لبز یا بازوی متاورسی شرکت متا روز گذشته مقاله‌ای منتشر کرد و توضیح داد که علیرغم چالش‌ها و عقبگردهای شرکت در پی موانع اقتصادی، این شرکت همچنان برای پیشرفت در آینده تلاش خواهد کرد. وی در این باره افزود:

«می‌توانم با اعتماد به نفس بگویم که با عبور از سخت‌ترین سال ممکن برای شرکت، متا همچنان به چشم انداز خود از آینده متعهد مانده است.»

تلاش متاورسی متا در سال 2023 ادامه دارد

تغییر نام فیسبوک به متا در اکتبر 2021 صورت گرفت و در پی آن اهداف و بینش شرکت نیز دچار تحول شد و تمرکز بیشتری روی تبدیل متاورس به یک مکان واقعی صورت گرفت. مکانی که در آن کاربران با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، تجارت خود را توسعه دهند و جوامع مختلف یکدیگر را پیدا کنند. بازورث معتقد است که انجام چنین کاری برای از بین بردن تفکر خطرناک کوتاه مدت که اخیرا ایجاد شده ضروری است.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

- Advertisement -

سرمایه‌گذاری‌ها و دستاورها

میزان تعهد متا به متاورس تحت تاثیر اخراج کارمندان این شرکت در تاریخ 9 نوامبر قرار گرفته است. شرکت در این تاریخ 11 هزار کارمند خود را اخراج کرد، با این حال همچنان 20% از بودجه خود را به ریلیتی لبز، بازوی متاورسی‌ شرکت اختصاص داده است.

در حالی که سرمایه‌گذاران زیادی خواستار کنار گذاشتن این پروژه از سمت متا شده‌اند، بازورث اشاره داشت که این سطح از سرمایه‌گذاری برای تعهد شرکت و همچنین رهبری کردن صنعتی که می‌تواند بسیار رقابتی و نوآورانه شود، کاملا منطقی است. بودجه اشاره شده برای سرمایه‌گذاری شرکت در متاورس و ایجاد پروژه‌ای حول محور واقعیت افزوده در سال 2023 استفاده خواهد شد. بنابر صحبت‌های بازورث، حدود نیمی از منابع ریلیتی لبز برای توسعه این نوع ابتکارها اختصاص داده شده است.

وی در پایان گفت که سال 2023، برای متا سال توسعه متاورس خواهد بود. این شرکت در سال آینده هدست‌های خود را در اختیار مردم قرار خواهد داد و در کنار آن به توسعه و بهبود جوامع در هورایزن ورلدز، بازی متاورسی خود خواهد پرداخت.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان