top banner adv

گرگ وال استریت: سرمایه‌گذاران با هولد 3 ساله بیت کوین سود خواهند کرد

گرگ وال استریت: سرمایه‌گذاران با هولد 3 ساله بیت کوین سود خواهند کرد
0
بازدید : 9881

جردن بلفورت، شخصیت مشهوری که با لقب گرگ وال استریت نیز شناخته می‌شود، در آخرین صحبت‌های خود به سرمایه‌گذاران توصیه کرد به بیت کوین، به عنوان یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت نگاه کنند. از نظر وی، کسانی که بیت کوین خود را برای بیش از 36 ماه (3 سال) نگهداری می‌کنند، به احتمال زیاد سود خواهند کرد.

گرگ وال استریت: بیت کوین 3 ساله سود می‌دهد

البته بلفورت که داستان بخشی از زندگی‌اش در فیلم گرگ وال استریت مارتین اسکورسیزی به تصویر کشیده شد، همیشه با بیت کوین خوب نبوده است. وی در سال 2018 خاطرنشان کرد، بیت کوین، براساس نظریه احمق بزرگتر است و به سرمایه‌گذاران هشدار داد پیش از از دست دادن تمام پول‌شان، این بازار را ترک کنند.

بیشتر بخوانید : نبرد حقوقی ریپل و کمیسیون بورس احتمالاً تا سال 2022 ادامه خواهد یافت

بیشتر بخوانید : موجودی نهنگ های ADA به سقف دو سال گذشته رسید

با این حال، با صعود بیت کوین در سال 2021، بلفورت موضع خود را کاملا تغییر داد و حتی پیش‌بینی کرد تا پایان آن سال بیت کوین به 100000 دلار برسد.

گرگ وال استریت در آخرین گفتگوی خود با یاهو فایننس، بر حمایت خود از بیت کوین افزود. وی خاطرنشان کرد عرضه 21 میلیون واحدی باعث می‌شود تا همگام با افزایش تورم، بیت کوین به عنوان یک مخزن ارزش، رشد کند.

بلفورت معتقد است بیت کوین می‌تواند تا زمانی که مردم بتوانند آن را هولد کنند، سرمایه‌گذاری مناسبی باشد. وی خاطرنشان کرد حتی اگر نوسانات قیمت رخ دهد، مردم باید بیت کوین خود را برای یک دوره 3 تا 5 ساله نگه‌دارند و نفروشند.

گرگ وال استریت در این رابطه گفت:

افق سه یا شاید پنج ساله را در نظر بگیرید، اگر پس از این مدت سود نکردید، من بسیار متعجب خواهم شد چراکه اساس و فاندامنتال بیت کوین بسیار قوی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد بیت کوین هنوز در روزهای اولیه خود به سر می‌برد، به همین دلیل همبستگی آن با شاخص نزدک و سهام شرکت‌های حوزه تکنولوژی و همچنین، عملکرد نه چندان خوب آن در حفظ تورم در برابر طلا طبیعی است.

بیشتر بخوانید : PayPal در صدد راه اندازی یک سوپر والت است

وی افزود:

هیچ مالکیت سازمان مرکزی برای بیت کوین وجود ندارد. به عنوان مثال، شما صندوق بازنشستگی برای معلمان ندارید که بیت کوین را برای ده سال نگه‌دارد. هنوز این اتفاق رخ نداده است.

توصیه‌های امنیتی بلفورت

در کنار بیت کوین، گرگ وال استریت در این گفتگو در رابطه با اینکه مردم چگونه باید از خود در برابر کلاهبرداری‌های ارز دیجیتال محافظت کنند، صحبت کرد. در مقایسه با امور مالی سنتی، صنعت کریپتو فاقد قوانین جامع است.

بیشتر بخوانید : رئیس بانک مرکزی: در سال جدید رمز ریال جایگزین اسکناس خواهند شد

بیشتر بخوانید: اصطلاح خودت تحقیق کن یا دیور (DYOR) چیست؟

وی به سرمایه‌گذاران توصیه کرد در برخورد با یک پروژه خاص مراقب باشند و با تیم اجرایی آن آشنا شوند. بلفورت معتقد است یک پروژه با تیم ناشناس، زنگ خطر بزرگی محسوب می‌شود.

وی در نهایت از مردم خواست تا پروژه‌هایی که می‌خواهند در آنها سرمایه‌گذاری کنند را به دقت بررسی نمایند.

بیشتر بخوانید : آیا میم کوین ها توانایی حفظ روند صعودی خود در بازار ارزهای دیجیتال را دارند؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x