top banner adv

لژیون استراتژی، شرکت تحت مدیریت آنتونی اسکاراموچی عملیات بازخرید خود را متوقف کرد

لژیون استراتژی، شرکت تحت مدیریت آنتونی اسکاراموچی عملیات بازخرید خود را متوقف کرد
0
بازدید : 11371

بنابر گزارشی از بلومبرگ، لژیون استراتژی (Legion Strategies)، شرکت مدیریت سرمایه و زیر مجموعه اسکای بریج که متعلق به آنتونی اسکاراموچی است به تازگی عملیات های بازخرید سرمایه گذاران خود را متوقف کرده است. این اتفاق در پی سقوط بازار سهام و ارزهای دیجیتال در چند ماه اخیر رخ داده است. بر اساس صحبت های یک منبع آگاه با بلومبرگ، دلیل توقف بازخریدها سهام شرکت های خصوصی بوده است که فروش آنها سخت تر است و اکنون 20 % از سبد سرمایه این شرکت را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است که صرافی FTX نیز جزء سرمایه گذاری های خصوصی است که در لیست شرکت لژیون استراتژی قرار دارد. همچنین از طریق شرکت مادر یعنی اسکای بریج، سرمایه گذاری های لژیون به حوزه رمز ارزها نیز رسید و این شرکت بر اساس گزارشی از کمیسیون بورس آمریکا، بیت کوین، اتریوم و الگوراند نیز در اختیار دارد.

این شرکت وابسته به اسکاراموچی تا تاریخ 28 فوریه، 230 میلیون دلار سرمایه را تحت مدیریت خود داشته است که حدود 25 % از آنها را ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دادند. یکی از نمایندگان اسکای بریج در خصوص این اتفاقات گفت:

بیشتر بخوانید : حمایت چین از گسترش و عضویت کشورهای بیشتر در بریکس

بیشتر بخوانید : آغاز بحران داخلی در روسیه؛ جنگ آغاز شد!

«اسکای بریج به صورت موقت تمامی بازخریدهای شرکت زیر مجموعه خود لژیون استراتژی را روز دوشنبه متوقف کرد. دلیل این حرکت مشکلات در نقدینگی است که به دلیل سرمایه گذاری در شرکت های خصوصی ایجاد شده است. همچنین باید توجه داشت که سرمایه های اسکای بریج هیچ اهرمی ندارند و ریسک لیکوئید شدن دارایی های شرکت صفر است. هدف از این اقدام حفاظت از سرمایه گذاران است. تا زمان تضمین سرمایه ها و همچنین مشخص شدن افراد علاقه مند به باقی ماندن و افرادی که خواستار خروج سرمایه های خود هستند، عملیات بازخرید در این حالت باقی خواهند ماند.»

بیشتر بخوانید : پلیس سنگاپور تحقیقات درباره دو کوان و ترا فرم لبز را آغاز کرد

مطلب مفید: قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ؛ بررسی صفر تا صد عوامل تأثیرگذار بر آن

بیشتر بخوانید : آیا بیتکوین را تفکرات جادویی حمایت میکند؟

اسکاراموچی، مدییرعامل اسکای بریج و شخصی که در سال 2017 و مدت زمان کوتاهی در کاخ سفید نیز حضور داشت به یکی از حامیان و افراد با نفوذ در حوزه کریپتو تبدیل شده است. در میان بسیاری از فعالیت های کریپتویی، شرکت اسکای بریج برای راه اندازی ETF اسپات بیت کوین نیز اقدام کرد اما شاهد رد شدن این درخواست توسط کمیسیون بورس بود.

این شرکت که تا ماه آوریل حدود 3.5 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود داشته است که نیمی از آنها را دارایی های دیجیتال تشکیل می‌دهد. اسکای بریج همچنین قصد دارد به یک شرکت مدیریت دارایی و مشاوره در حوزه گریپتو تبدیل شود. اسکاراموچی در همین رابطه به بلومبرگ گفت که بازار کریپتو رشد بسیار زیادی کرده است و در آینده نیز چنین چیزی ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه نیز گفت که درست است که شاهد نوسانات زیادی در این بازار هستیم ما فکر می‌کنم در 3 تا 5 سال آینده این موضوع نیز حل خواهد شد.

بیشتر بخوانید : فانتوم، کیف پول بومی سولانا به  بیش از 1 میلیون کاربر فعال رسید

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

5
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x