ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را متوقف کرده است

خانهاخبارایلان ماسک: اپل...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس پست توییتری که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر روز گذشته منتشر کرد، اپل، غول حوزه تکنولوژی تبلیغات در این پلتفرم رسانه‌ای را متوقف کرده است. به نقل از کوین گیپ، پس از این اتفاق ماسک در توییتر پرسید که آیا اپل با آزادی بیان در آمریکا مخالف است و در ادامه تیم کوک، مدیرعامل این شرکت را نیز زیر پست خود تگ کرد.

توییت ایلان ماسک

توقف تبلیغات اپل و دیگر شرکت‌ها در پلتفرم

روزهای ابتدایی ماه نوامبر، ماسک اشاره داشت که توییتر شاهد زیان سنگین و کاهش درآمد بوده است. وی در این رابطه گروه‌ها فعالی را مقصر دانست که بر تبلیغ کنندگان در این پلتفرم فشار وارد می‌کنند.

از زمان خریداری شدن شرکت توسط ایلان ماسک، تعدادی از شرکت‌ها مانند جنرال میلز و آئودی تبیلغات خود در پلتفرم را به تاخیر انداختند. علاوه بر آن، جنرال موتورز اعلام کرد که مجبور است به صورت موقتی تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی را که هزینه آنها را پرداخت کرده را در توییتر متوقف کند.

Pathmatics، یک شرکت در زمینه اندازه گیری هزینه تبلیغات شرکت‌های مختلف است. بر اساس داده‌های این پلتفرم، در فاصله 10 تا 16 نوامبر، اپل 131600 دلار برای تبلیغ در توییتر هزینه کرده است. باید اشاره داشت که یک هفته قبل از خرید توییتر توسط ماسک، این رقم دو برابر و در محدوده 220 هزار دلاری قرار داشت.

مطلب مفید: ایلان ماسک چشم اندازی از توییتر 2.0 را به نمایش گذاشت؛ قیمت دوج افزایش یافت

استراتژی‌های جدید پلتفرم

تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک، عصر جدیدی را برای رسانه‌های اجتماعی آغاز کرده است. چند روز پس از تکمیل خرید 44 میلیارد دلاری این شرکت، ماسک اعلام کرد که تیک آبی تایید هویت در این پلتفرم ماهانه 8 دلار هزینه برای کاربران خواهد داشت. وی اشاره داشت که از این طریق باید یک روش کسب درآمد برای پلتفرم ایجاد شود.

قیمت ماهانه 8 دلاری به کاربران این حق را می‌دهد که محتوای صوتی و تصویری گسترده منتشر کنند، دیوارهای پرداخت را دور بزنند و در نتایج جستجو، منشن‌ها و پاسخ‌ها در اولویت قرار بگیرند. علاوه بر آن، کاربران به پاسخ‌های اولویت دار و سایر محتوای انحصاری دسترسی خواهند داشت.

همچنین بر اساس گزارش‌های تازه، توییتر قصد دارد از پروتکل سیگنال برای رمزگذاری کردن پیام‌های مستقیم ارسالی میان کاربران استفاده کند. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود بدون نگرانی درباره نقض حریم خصوصی خود برای یکدیگر پیام ارسال کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان