کوین بیس کلود پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف کرد

خانهاخبارکوین بیس کلود...

آنچه می‌خوانید...

فکت کوینز: کوین بیس کلود (Coinbase Cloud) زیرساخت اصلی صرافی کوین بیس در اعلامیه‌ای خطاب به توسعه‌دهندگان و کسب‌وکارهای علاقه‌مند به استفاده از APIهای شبکه ترا (LUNA) از قطع همکاری با شبکه ترا خبر داده است. همچنین، سرویس کوین بیس اعلام کرده که در دستور کار خود برنامه‌ای برای پشتیبانی از شبکه جدید ترا ندارد.

طبق بیانیه تیم کوین بیس کلود، این تصمیم با مشورت مشتری‌ها و شرکت‌کننده‌های اکوسیستم ترا اخذ شده است. در بحبوحه شایعات شکل‌گیری شبکه جدید ترا و بازنگری سیاست‌های ضرب و طراحی جدید توکنومیک، کوین بیس کلود اعلام کرد که قرار نیست زنجیره جدیدی به نودها اضافه کند.

توقف پشتیبانی کوین بیس کلود از شبکه ترا
Coinbase Cloud

مطلب مفید: اکوسیستم ترالونا چگونه کار می‌کند؟

Coinbase Cloud اعلام کرده که پشتیبانی‌ لازم برای بهینه‌سازی و خروج از شبکه ترا به همه کاربران و مشتری‌ها ارائه می‌شود و تلاش شده تا هیچ‌گونه آسیب یا اثر منفی بر آنها نداشته باشد.

اکوسیستم ترا به دلیل نقص در طراحی توکنومیک موجودی توکن‌های بومی شبکه (LUNA/UST) و برداشت هنگفت نقدینگی از انکر پروتکل (Anchor protocol) دچار سقوط شد. در پی این فروپاشی ناگهانی، ارزش هر دو توکن لونا و استیبل کوین UST تقریبا به صفر رسید و سرویس‌های وب 3 پشتیبانی از نودهای ترا (LUNA) و جفت ارزهای وابسته به لونا و UST را قطع کردند.

دوکوان، پروپزال‌های متعددی را برای احیای مجدد بلاکچین ترا مطرح کرد اما به هر حال، پروژه‌های بزرگ وب 3 حمایتی از این پیشنهادها نکردند.

 برای اطلاع از آخرین اخبار ارزهای دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان