توکن تراست والت (TWT) چیست؟ آینده TWT چه خواهد شد؟

آنچه می‌خوانید...

تراست‌ والت (Trust Wallet)، نرم افزار موبایل مخصوص ذخیره ارزهای دیجیتال، توکن تراست والت (TWT) را برای تشویق سرمایه‌گذاران و معامله‌گران خود طراحی کرده است. در سال های اخیر میزان پذیرش توکن TWT پس از آغاز همکاری توسعه‌دهندگان آن با صرافی بایننس و نیز ادغام در صرافی‌های مختلف (و کارت‌های هدیه) افزایش یافته است.

توکن تراست والت (TWT) چیست؟

تراست والت با گذشت زمان تقریباً به ساده‌ترین رابط ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. با این پلتفرم کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را از گوشی‌های هوشمندشان ارسال و دریافت کنند و آنها را به اشتراک بگذارند. وب‌سایت تراست‌ والت مدعی است که کاربران می‌توانند بیت کوین را در کمتر از پنج دقیقه خریداری کنند.

- Advertisement -

تعداد ارزهای دیجیتال فهرست‌شده در این پلتفرم بسیار بالا است. طبق داده‌های اینوستوپدیا (Investopedia)، این کیف پول از بیش از ۱ میلیون توکن پشتیبانی می‌کند و به کاربران خود اجازه می‌دهد تا ارزهای دیجیتال مختلف را از طریق شرکت‌های شخص سوم مرکوریو (Mercuryo)، مون‌پی (MoonPay)، رمپ نتورک (Ramp Network)، سیمپلکس (Simplex)، ترنسک (Transak) و  وایر (Wyre) خریداری کنند.

تراست ولت

 رویکرد غیرحضانتی آن نیز باعث شده است تا نسبت به دیگر پلتفرم‌های موجود متمایز باشد. در این کیف پول کاربران کنترل کلیدها و ارزهای دیجیتال خود را در اختیار دارند. هرچند که این ویژگی امنیت زیادی را برای کاربران فراهم می‌کند؛ اما مسئله این است که در صورت گم شدن کلیدها بازیابی رمز ارزهای موجود در کیف پول‌ها غیرممکن است. تراست والت برای کاربران خود امکانات لازم برای استیک (سپرده‌گذاری) و کسب درآمد را هم فراهم کرده است و در این زمینه ۱۲ کوین مختلف با نرخ بازده سالانه (APR) تا ۱۱ درصد را ارائه می‌دهد.

شایان ذکر است که تراست‌‌ والت توسط ویکتور راچنکو (Viktor Radchenko)  راه‌اندازی شد. او در مارس ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) از سمَت مدیر اجرایی این شرکت کنار رفت تا بر خانواده‌اش تمرکز کند و ایونی چن (Eowyn Chen) که قبلا رئیس بازاریابی صرافی بایننس بود، جایگزین او شد.

بیشتر بخوانید: مقایسه بین کیف پول حضانتی و کیف پول غیرحضانتی | کدام امنیت بیشتری دارد؟

کاربردهای توکن تراست والت (TWT)

تراست‌ والت توکن خود را با نماد TWT در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه‌اندازی کرد تا ابزاری برای تشویق کاربرانش داشته باشد.  توکن تراست‌‌ والت (TWT) امتیازات خاصی را در اختیار کاربران این کیف پول قرار می‌دهد. شایان ذکر است که این توکن هیچ کاربرد دیگری خارج از اکوسیستم کیف پول تراست‌ والت ندارد.

هولدرهای TWT می‌توانند نسبت به پیشنهادات حاکمیتی مثل ادغام در بلاک چین‌های رونین (Ronin) و ترا (Terra) رای دهند. این توکن تخفیف‌های مشخصی را هم برای معاملات و خریدهای درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: بی ان بی چین ( BNB Chain): تکامل زنجیره هوشمند بایننس

بنیان‌گذاران توکن تراست‌ والت‌ (TWT) چه کسانی هستند؟

همان‌طور که گفته شد، ویکتور راچنکو تراست والت را راه‌اندازی کرده‌ است. او که در ایالات کالیفرنیا کشور ایالات متحده آمریکا زندگی می‌کند، ابتدا شرکت تراکر پس (Trucker Path) را در سال ۲۰۱۳ تأسیس نمود. این شرکت اپلیکیشن‌های محبوب زیادی را برای صنعت حمل‌ونقل لجستیک راه‌اندازی کرده است. راچنکو پس از تراکر پس تصمیم گرفت روی یک کیف پول ارز دیجیتال منبع باز کار کند.

شایان ذکر است که بایننس پروژه تراست‌ والت را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و تیم‌های این دو پلتفرم‌ها همچنان با یکدیگر همکاری می‌کنند. به عبارت دیگر، تراست‌ والت کیف پول رسمی بایننس است.

بایننس و توکن تراست والت (TWT)

توکن تراست والت (TWT) چگونه کار می‌کند؟

تراست‌ والت به هولدرهای خود قدرت حاکمیت می‌دهد و به آنها اجازه می‌دهد تا در فرآیند رای‌گیری مربوط به تصمیم‌گیری‌های مهم برنامه تراست‌ والت شرکت کنند. این تصمیم‌گیری‌ها می‌توانند شامل به‌روزرسانی نرم‌افزار و ویژگی‌های جدید آن باشند.

 هولدرهای TWT امکانات خاصی به دست می‌آورند و برای پوشش هزینه‌های سرمایه‌گذاری‌های خود در کیف پول تراست‌ والت نیز تخفیف می‌گیرند. کاربران می‌توانند توکن‌های TWT را با انجام کارهایی مثل شرکت در آزمون‌ها، شرکت در کمپین‌های خاص، معامله ارزهای دیجیتال و سایر وظایف درون‌برنامه‌ای به دست آورند.

 توکن TWT با استفاده از مکانیزم اجماع گواهی سپرده یا اثبات سهام (POS) کار می‌کند تا در برابر حملات ۵۱ درصدی و سایر حملات سیبیل (Sybil) از آن محافظت شود.

 کیف پول تراست‌ والت یک کیف پول ارز دیجیتال برای تلفن‌های هوشمند است که به کاربران خود اجازه می‌دهد به طیف وسیعی از دارایی‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند. کاربران می‌توانند از طریق یک کیف پول به تعداد زیادی بلاک چین دسترسی داشته باشند. این کیف پول همانند پلی عمل می‌کند که به بسیاری از پروژه‌های بلاک چین متصل است.

بیشتر بخوانید: الگوریتم اجماع اثبات سهام (POS) چیست ؟ POS به زبان ساده

خصوصیات مهم توکن تراست‌ ولت (TWT)

توکن TWT کاربردها و ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد زیادی که برخی از مهم‌ترین آنها عبارت‌اند از:

سواپ با دارایی‌های دیگر

کاربران تراست‌ والت می‌توانند با انجام برخی وظایف دورن‌برنامه‌ای، خرید ارزهای دیجیتال، شرکت در آزمون‌ها و برنامه‌ها، پاداش‌هایی در قالب توکن TWT دریافت کنند. توکن‌های TWT را می‌توان با سایر توکن‌های موجود در کیف پول تراست‌ والت مبادله کرد. کاربران می‌توانند از طریق این کیف پول به بهترین ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

حاکمیت در پلتفرم تراست والت

هولدرهای توکن تراست‌ والت (TWT) می‌توانند به پیشنهادهایی که برای توسعه این کیف پول داده‌ می‌شود، رأی موافق یا مخالفت بدهند. این قابلیت در کنار پاداش‌های توکن TWT نوعی مالکیت را به کاربران می‌دهد.

تخفیف‌های درون‌برنامه‌ای

کاربران می‌توانند از پاداش‌های توکن تراست والت (TWT) خود برای دریافت تخفیف در معاملات، خریدها و مبادلات مربوط به ارزهای دیجیتال استفاده کنند.

مرورگر داخلی برنامه‌های غیرمتمرکز (dApp)

یکی از ویژگی‌های اصلی کیف پول تراست‌ ولت، مرورگر داخلی آن است که به کاربران اجازه می‌دهد با برنامه‌های غیرمتمرکزی که توسط تیم توسعه آن بررسی شده‌ است، تعامل داشته باشند. این بدان معنا است که کاربران می‌توانند پلتفرم‌هایی مانند اوپن‌سی را بدون نیاز به ورود یا خروج از تراست‌ ولت بررسی کنند.

بیشتر بخوانید: Dapp Browser در تراست ولت ؛ آموزش فرایند فعال‌سازی

پشتیبانی از NFT

کاربران می‌توانند در پلتفرم تراست‌ ولت NFTهای استاندارد (مانند ERC-721 یا ERC-1155) و معادل‌های BEP آن را ذخیره کنند. این قابلیت یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پلتفرم تراست‌ ولت محسوب می‌شود.

سرمایه‌گذاری و سپرده‌گذاری

تراست‌ ولت امکانات یک صرافی غیرمتمرکز را در یک نرم‌افزار فشرده‌ ارائه‌ می‌دهد. کاربران می‌توانند از طریق این پلتفرم دارایی‌های خود را مبادله کنند، آنها را به اشتراک بگذارند و به بازارسازهای خودکار مختلف دسترسی داشته باشند تا از خدمات مربوط به معامله و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال برخوردار شوند.

سهولت در پرداخت‌های مربوط به ارزهای فیات و کارت‌های اعتباری

کاربران می‌توانند از طریق کارت‌های اعتباری یا نقدی، اپل پی، گوگل پی و حواله‌های بانکی پرداخت‌های مربوط به هر یک از ۴۰ دارایی فهرست‌شده در این پلتفرم استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: رشد ۱۵۰ درصدی قیمت توکن تراست ولت طی ۶ روز؛ علت چه بود؟

از کجا می‌توان توکن تراست والت (TWT) را خریداری کرد؟

 خرید و فروش توکن تراست والت (TWT) در پلتفرم‌های مختلف (صرافی‌های متمرکز و غیرمتمرکز) امکان‌پذیر است.  ام‌ایکس‌سی (MXC) و بایننس جزء نقدشونده‌ترین صرافی‌های این ارز دیجیتال هستند. توکن TWT در حال حاضر با طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال دیگر، از جمله تتر، بیت‌ کوین و بایننس کوین قابل‌معامله است.

پیش‌بینی قیمت توکن توکن تراست والت (TWT)

 در زمان نگارش این مقاله، برخی از کارشناسان اتفاق نظر داشته‌اند که روند صعودی توکن TWT ادامه می‌یابد. دیجیتال کوین پرایس (DigitalCoinPrice) انتظار دارد که میانگین قیمت این ارز دیجیتال در سال جاری ۱.۱۵ دلار و در سال ۲۰۲۵ به ۲.۹۹ دلار برسد.

 والت اینوستور (WalletInvestor) نیز اعلام کرده است که توکن TWT سرمایه‌گذاری خوبی است و قیمت آن طی یک سال به ۱.۳۰ دلار می‌رسد. این سایت پیش‌بینی کرده است که قیمت توکن مذکور تا سال ۲۰۲۵ به بیش از ۱.۵۰ دلار می‌رسد.

تک نیوز لیدر (TechNewsLeader) نیز پیش‌بینی کرده است که قیمت توکن تراست‌ والت در سال ۲۰۲۳ به ۲.۰۳ دلار می‌رسد و در سال ۲۰۲۹ از ۲۰ دلار و در سال ۲۰۳۰ از ۳۰ دلار عبور می‌کند. پرایس پردیکشن (PricePrediction) نیز اعلام کرده است که مطمئن نیست قیمت توکن تراست‌ والت (TWT) امسال به ۱ دلار می‌رسد یا نه؛ اما پیش‌بینی می‌کند که تا سال ۲۰۲۸ به ۱۲.۱۹ دلار و تا سال ۲۰۳۰ به ۲۶.۵۰ دلار صعود خواهد کرد.

سوالات متداول

توکن تراست والت چیست؟

توکن تراست والت (TWT) ارز دیجیتال بومی پلتفرم تراست ولت است. این توکن برای تشویق معامله‌گران به استفاده از تراست والت ایجاد شده است.

تراست والت اکنون متعلق به چه شرکتی است؟

بایننس پروژه تراست‌ والت را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و تیم‌های این دو پلتفرم‌ها همچنان با یکدیگر همکاری می‌کنند. به عبارت دیگر، تراست‌ والت کیف پول رسمی بایننس است.

کاربرد اصلی توکن TWT چیست؟

هولدرهای TWT می‌توانند نسبت به پیشنهادات حاکمیتی مثل ادغام تراست والت در بلاک چین‌های رونین (Ronin) و ترا (Terra) رای دهند. این توکن تخفیف‌های مشخصی را هم برای تراکنش‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان