بازار NFT سودوسواپ (Sudoswap) توکن حاکمیتی خود را راه اندازی می‌کند

خانهاخباربازار NFT سودوسواپ...

آنچه می‌خوانید...

سودوسواپ (Sudoswap)، یک بازار NFT و غیرمتمرکز است که خود را آماده ایردراپ بزرگ 60 میلیونی SUDO، توکن جدید و حاکمیتی خود می‌کند. گفتنی است که این توکن بر بستر خود پروتکل ساخته خواهد شد. سودوسواپ به کاربران خود اجازه می‌دهد تا از استخرهای نقدینگی استفاده کرده و به خرید و فروش NFT ها بپردازند، اتفاقی مشابه مشارکت کنندگان یونی سواپ که با فراهم کردن نقدینگی از کارمزدهای تراکنش ها کسب درآمد می‌کنند.

توکن حاکمیتی SUDO به هولدرها اجازه می‌دهد تا در مسائل حاکمیتی پروتکل شرکت کرده و مسیر این سازمان در جهت درست را تضمین کنند. بنابر داده های پست وبلاگی سودوسواپ، این توکن مبتنی بر شبکه اتریوم در ابتدا غیرقابل انتقال خواهد بود. هدف از این اقدام آن است که اطمینان حاصل شود که توکن در گردش قرار نگیرد مگر آنکه نیاز به مشارکت در مسئله خاصی توسط هولدرهای SUDO وجود داشته باشد. در ادامه این پست آمده است:

«یک طرح حاکمیتی برای آغاز انتقال پذیر بودن این توکن ممکن است در آینده و بر اساس فرایند حاکمیتی پروتکل بازارساز خودکار سودو راه اندازی شود. اما این موضوعی است که در آینده به آن خواهیم پرداخت.»

توییت سودوسواپ

مقداری از توکن های SUDO و حدود 41.9% آن برای توزیع میان هولدرهای XMON در دسترس خواهد بود. XMON توکن کاربردی پروژه NFT با نام 0xmons است، یک مجموعه نایاب از NFT های پوکمون، SCP و Lovecraft که در شبکه اتریوم موجود هستند.

هولدرهای XMON یک ماه زمان خواهند داشت تا تصمیم خود مبنی بر خواستن توکن های SUDO را بگیرند. آن دسته که خواستار این توکن هستند باید XMON های خود را به مدت سه ماه قبل از برداشت قفل کنند. این گامی ضروری است که نشان دهنده میل هولدرها به مشارکت در مسائل حاکمیتی سودوسواپ است.

مطلب مفید: آموزش صفر تا صد ثبت‌نام و ورود به اکانت بایننس

توکن XMON به طور کامل عملکرد خود را حفظ کرده و توسط مکانیسم قفل شدن هیچ تغییری نخواهد کرد. تنها تفاوت موجود آن خواهد بود که توکن های قفل شده را نمی‌توان در مدت مشخص شده انتقال داد. نسبت توکن های SUDO توزیعی میان هولدرها رابطه مستقیمی با تعداد XMON هولد شده دارد و به ازای هر 1 XMON قفل شده کاربران 10 هزار توکن SUDO دریافت می‌کنند.

از 58.1% موجودی باقی مانده این توکن نیز 15% به تیم موسس سودوسواپ تعلق خواهد یافت و 15% دیگر به شرکت SudoRandom Labs خواهد رسید که در حقیقت مشارکت کننده اصلی در پروتکل سودو است. 25% موجودی دیگر این توکن نیز به خزانه سودوسواپ خواهد رفت که توسط هولدرهای این توکن مدیریت خواهد شد. هولدرهای NFT های 0xmons و فراهم کنندگان نقدینگی نیز هرکدام 1.5% از موجودی ابتدایی SUDO را دریافت خواهند کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان