توکن سوزی بیبی دوج؛ ۶.۶ تریلیون واحد سوزانده شد

خانهاخبارتوکن سوزی بیبی...

آنچه می‌خوانید...

بر اساس اعلام اکانت رسمی بیبی دوج در توییتر، طی ۲۴ ساعت گذشته، مقدار زیادی از توکن‌های این میم کوین در دور اخیر توکن سوزی سوزانده شده است.

به گزارش یوتودی، در این دور توکن‌سوزی، در مجموع ۶،۶۱۴،۹۹۱،۸۲۴،۵۳۲ واحد بیبی دوج سوزانده شده است. البته با توجه به اینکه بیبی دوج یک میم کوین محسوب می‌شود و قیمت آن در مقایسه با سایر رمزارزها کمی پایین‌تر است، حجم توکن سوزانده شده تنها 6237 دلار در زمان توکن سوزی ارزش داشته است.

توییت بیبی دوج
منبع: توییتر

همه‌چیز در رابطه با توکن سوزی بیبی دوج

توکن‌سوزی اخیر بیبی دوج بخشی از مکانیسم سوزاندن توکن‌هاست که توسعه‌دهندگان این میم کوین پس از رای‌گیری حاکمیتی آن را آغاز کرده‌اند. بر این اساس، کارمزدهای دریافتی در صرافی غیرمتمرکز بیبی دوج برای خرید این میم کوین استفاده شده و در نهایت سوزانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: بیبی دوج (Baby Doge) چیست؟ پیش‌بینی‌ قیمت بیبی دوج در آینده

در تاریخ 1 دسامبر، یک کوادریلیون (ده به توان 15) از این میم کوین از گردش خارج و به یک کیف پول مرده (کیف پولی که کلید خصوصی آن گم شده و قابل دسترسی نیست) ارسال شد. در آن زمان، حجم توکن از گردش خارج شده 1.1 میلیون دلار ارزش داشت.

بر اساس داده‌های Crypteye، در حال حاضر، حجم در حال گردش بیبی دوج کمی بیش از 219 کوادریلیون واحد است. همچنین به نظر می‌رسد قیمت این میم کوین هیچ واکنشی به توکن سوزی اخیر نشان نداده و با قیمت 0.00000000103 دلار در حال معامله شدن است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان