توکن سوزی بیبی دوج تصویب شد؛ 100 کوادریلیون توکن از بین می‌روند

خانهاخبارتوکن سوزی بیبی...

آنچه می‌خوانید...

میم کوین بیبی دوج، یکی از ارزهای محبوب الهام گرفته شده از دوج کوین به‌تازگی و در یک پست توییتری اعلام کرد که پروپوزال و طرح حاکمیتی خود برای سوزاندن 100 کوادریلیون توکن BABYDOGE را ارائه کرده است. باید اشاره داشت که اولین طرح پیشنهادی مبنی بر توکن سوزی بیبی دوج برای رأی‌گیری توسط دائو و کنترل کننده پروژه ثبت شد.

توکن سوزی بزرگ بیبی دوج

به نقل از کوین گیپ، بر اساس داده‌ها، بیبی دوج برای افزایش امنیت و همچنین بهبود عملکرد پروژه خود، 100 کوادریلیون توکن را خواهد سوزاند. بر اساس طرح پیشنهادی حاکمیتی پروژه، این رویداد برای تاریخ 1 ژوئن برنامه‌ریزی شده است. گفتنی است که پس از اجرایی شدن این طرح، تعداد توکن‌های باقی‌مانده برای انتقال به شبکه اتریوم به 85 کوادریلیون خواهد رسید.

- Advertisement -

قابل‌توجه است که این پروپوزال، علاوه بر توکن سوزی عظیم بیبی دوج، قابلیت کارمزد صفر درصدی را نیز به تراکنش‌های شبکه اتریوم اضافه خواهد کرد. دلیل اصلی ارائه این طرح و توکن سوزی عظیم، حل کردن نگرانی است که در پی احتمال حمله هکری به این 100 کوادریلیون توکن در شبکه اتریوم وجود دارد.

علاوه بر آن، این طرح به دنبال آن است تا برخی توکن‌ها را برای انتقال در شبکه اتریوم اختصاص دهد و در عین حال کارمزد تراکنش‌ها را به صفر برساند.

مطلب مفید: استخراج نقدینگی (Liquidity Mining)‌ چیست؟

دستاوردهای بیبی دوج

یکی از مشکلات احتمالی که با این طرح وجود دارد آن است که در صورت رخداد مشکلی یا اختلالی در بایننس اسمارت چین، تنها 85 کوادریلیون از 155 کوادریلیون توکن بیبی دوج برای مهاجرت به شبکه اتریوم در دسترس خواهد بود. تیم پروژه امیدوار و خوش‌بین است که این توکن سوزی بتواند امنیت پروژه را افزایش دهد، کارمزد را کاهش دهد و به‌طور کلی عملکرد و ارزش پروژه را بهبود بخشد.

در حال حاضر بیبی دوج در رتبه 210 کوین مارکت کپ قرار دارد و ارزش بازار آن 300 میلیون دلار است. علاوه بر آن، جامعه در حال جشن گرفتن همکاری پروژه با کوین $NOOT است که افزایش قابل‌توجه 60 درصدی را برای پروژه‌ها به همراه داشته و می‌تواند موفقیت‌های بیشتری را برای هر دو در آینده تضمین کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان