top banner adv

20 میلیون توکن لونا کلاسیک در یک هفته سوزانده شد

20 میلیون توکن لونا کلاسیک در یک هفته سوزانده شد
0
بازدید : 7455

جامعه ترا کلاسیک بیش از 20 میلیون توکن لونا کلاسیک در هفته را سوزانده است تا بتواند نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک را افزایش دهد. اعتبارسنج‌ها و پروژه‌های فعال در این شبکه متعهد شده‌اند که پس از توقف موقت توکن سوزی توسط صرافی بایننس، به‌صورت هفته‌ای میلیون‌ها LUNC را از گردش خارج کنند.

اعتبارسنج‌های شبکه در صدر توکن سوزی لونا کلاسیک

به نقل از کوین گیپ، تیم ترا کلاسیک به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای احیای شبکه و نقشه راه منتشر شده آن توسط ادوارد کیم، قصد دارد در سال 2023 میلیاردها توکن لونا کلاسیک را بسوزاند. در حالی که هفته هنوز تمام نشده است تا بدین لحظه بیش از 20 میلیون توکن سوزانده شده است. به نظر می‌رسد جامعه این ارز در مسیر درستی حرکت می‌کند چراکه نرخ توکن سوزی لونا کلاسیک در ژانویه هر هفته 4 میلیون افزایش داشته است.

بیشترین میزان توکن سوزی به اعتبارسنجی در شبکه با نام HappyCattyCrypto تعلق دارد که بیش از 9 میلیون توکن را از گردش خارج کرده است. پس از آن و در رتبه دوم Cremation قرار دارد که 7.2 میلیون توکن را سوزانده و از هدف خود برای سوزاندن میلیون‌ها توکن دیگر در هفته‌های پیش رو خبر داده است. باید اشاره داشت که مابقی لونا کلاسیک‌های سوزانده شده نیز به اعضای جامعه تعلق دارد.

مطلب مفید: آموزش استفاده از الگوی شمعی در ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید : کاربران می‌توانند آدرس های اتریوم را در گوگل جستجو کنند

بیشتر بخوانید : کوین بیس کلود پشتیبانی از شبکه ترا را متوقف کرد

تأیید طرح پیشنهادی توسط اعضای جامعه

طرح پیشنهادی 1130 توسط ادوارد کیم، توسعه‌دهنده ارشد شبکه مورد تأیید اعضای جامعه قرار گرفت. هدف این پیشنهاد ارتقای بلاک چین از نسخه 1.0.4 به نسخه 1.0.5 است و کدهایی را برای امکان ارتقاء در آینده معرفی می‌کند.

علاوه بر آن، طرح اشاره‌شده به نیروی ویژه و مشترک شبکه لایه 1 اجازه می‌دهد تا تصمیمات لازم برای بازگردانی مکانیسم توکن سوزی لونا کلاسیک توسط بایننس را بازگرداند. اگر انجمن ترا کلاسیک نتواند این تغییرات را انجام دهد، بایننس ممکن است مکانیسم توکن سوزی خود را به شکلی دائمی متوقف کند.

بیشتر بخوانید : کایزکوین (Caizcoin) نخستین رمز ارز اسلامی در آلمان طراحی شد

بیشتر بخوانید : افزایش 110 درصدی حجم مشتقات دوج کوین

بیشتر بخوانید : دوج کوین ، بیتکوین را پشت سر گذاشت

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

0
0
برای پیشنهاد این مقاله به دیگر کاربران عزیز فکت کوینز روی دکمه زیر کلیک کنید

فکت کوینز مرجع خبر،تحلیل،آموزش رمز ارز

برای دیدن آموزش های
رایگان بیشتر،عضو شوید

    اشتراک در
    اطلاع از
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه نظرات
    محل تبلیغ
    ramzarzy
    0
    نظر خود را بنویسید !x