صرافی بیتفینکس توکن پپه (PEPE) را لیست کرد

خانهاخبارصرافی بیتفینکس توکن...

آنچه می‌خوانید...

صرافی بیتفینکس، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی مطرح در فضای ارزهای دیجیتال با ارائه ابزارهای معاملاتی و سرویس‌های مختلف به کاربران خود به‌تازگی اعلام کرده است که ارز دیجیتال پپه، میم کوین محبوب این روزهای بازار را در پلتفرم خود لیست کرده است. توکن پپه در آوریل 2023 ساخته شد و در مدت‌زمان کوتاهی موفق شد محبوبیت زیادی را کسب کند.

توکن پپه در بیتفینکس

به نقل از یوتودی، پپه محبوبیت روزافزون خود را مدیون ویژگی سیاست بدون مالیات بودن، مکانیسم توکن سوزی برای کمیاب نگه‌داشتن دارایی و همچنین سیستم توزیع مجدد است.

هنری چایلد، مدیر بخش توکن‌های صرافی بیتفینکس در این باره توضیح داد که میم کوین‌ها به سرعت در حال گسترش در بازار هستند و محبوبیت زیادی نیز کسب کرده‌اند. به همین دلیل صرافی بیتفینکس اعلام می‌کند که توکن پپه را به اکوسیستم خود راه داده است تا کاربران علاقه‌مند به آن بتوانند به معامله یا انباشت آن بپردازند.

گفتنی است که این اقدام صرافی، گامی مهم برای توکن پپه و هدف پذیرش گسترده آن در سطح جهان خواهد بود. سپرده‌گذاری و واریز برای رمزارز PEPE از تاریخ 22 مه در بیتفینکس فعال شده و زمان انجام معاملات آن نیز از فردا در پلتفرم آغاز خواهد شد.

مطلب مفید: بهترین کیف پول های غیرحضانتی (Non-Custodial) سال 2023

بر اساس داده‌ها، کاربران می‌توانند این ارز را در مقابل دلار آمریکا و تتر معامله کنند. با این حال، بیتفینکس به‌وضوح مشخص کرده است که شهروندان آمریکایی اجازه ندارند در این پلتفرم حسابی داشته باشند یا به هولد و انجام معامله مشغول شوند.

باید اشاره داشت که علاوه بر بیتفینکس، صرافی کراکن، یکی دیگر از پلتفرم‌های معاملاتی بزرگ رمزارزها نیز به‌تازگی توکن پپه را لیست کرده است. این اتفاق در حالی رخ داده است که پیش از این دو، پلتفرم‌های مطرحی چون بایننس، کوکوین و OKX نیز این توکن را لیست کرده و به کاربران خود اجازه دسترسی به پپه را داده بودند.

در حال حاضر، صرافی بایننس با بیش از 30% بیشترین حجم معاملاتی پپه را به خود اختصاص داده است. باید اشاره داشت که ورود چنین ارزهایی به صرافی‌ها نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران به میم کوین‌ها است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان