توکن BONE چیست؟ نگاهی به شیباسواپ و آینده توکن آن

خانهمعرفی پروژهتوکن BONE چیست؟...

آنچه می‌خوانید...

توکن Bone یکی از توکن‌های شاخص شیبا سواپ (ShibaSwap)، یک اکوسیستم غیرمتمرکز مرتبط با کامیونیتی شیبا اینو (Shiba Inu) است.

شیبا سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که به کاربران امکان می‌دهد توکن‌های مختلف را مبادله کنند و از فرصت‌های مختلف دیفای مانند سپرده‌گذاری (استیکینگ)، تأمین نقدینگی و کشت سود (Yield Farming) بهره ببرند. شیباسواپ بخشی از چشم‌انداز غیرمتمرکز شیبا اینو برای ارائه سودمندی به دارندگان توکن BONE است.

- Advertisement -

در کنار SHIB و LEASH، توکن‌ BONE نقش مهمی در سیستم پاداش نوآورانه شیبا سواپ دارد. در این مقاله فکت کوینز به بررسی توکن BONE و صرافی غیرمتمرکز شیباسواپ می‌پردازیم، پس با ما همراه باشید.

توکن BONE برای چه مواردی استفاده می‌شود؟

BONE یک توکن کاربردی و حاکمیتی است. BONE به کاربران اجازه می‌دهد تا به پیشنهادهای مهم در مورد پروتکل رأی دهند. این توکن به دارندگان خود حق رأی به DOGGY DAO که سازمان خودمختار غیرمتمرکز شیبا سواپ محسوب میشود را می‌دهد. علاوه بر این، با رأی دادن به DOGGY DAO، فرد توکن‌های tBONE را به عنوان جایزه دریافت می‌کند.

توکن Bone‌ شیباسواپ چیست؟

توکن BONE همچنین می‌تواند برای DIG (افزودن نقدینگی) به شیباسواپ به‌منظور کسب سود WOOF که با ترید در یک استخر نقدینگی شیباسواپ (توکن: SSLP) ایجاد می‌شود، استفاده شود. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های خود را دفن (BURY) یا همان استیک کنند تا پاداش توکن (BONE) کسب کنند.

همچنین، BONE برای پرداخت کارمزدهای گس در Shibarium، پروتکل لایه 2 بسیار پرطرفدار شیبا اینو استفاده خواهد شد. پس از راه‌اندازی (گاهی در سال 2022)، Shibarium کاربردی جدید برای BONE ارائه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: استیکینگ رمز ارزها (Staking) ؛ کسب درآمد غیر فعال از رمز ارزها

قیمت و توکنومیک توکن BONE

BONE دارای حداکثر عرضه 250 میلیون توکن است که 10٪ از کل آن به یک صندوق توسعه و بازاریابی کنترل‌شده اختصاص یافته است.

با این حال، برای جلوگیری از ضرب بیش از حد توکن‌های BONE، کامیونیتی رأی به محدود کردن عرضه کل توکن‌های ضرب شده به 230 میلیون واحد داد. 20 میلیون توکن BONE باقیمانده برای ایمن‌سازی شبکه Shibarium و پاداش به اعتبارسنج‌های آن استفاده خواهد شد. عرضه در گردش فعلی این توکن حدود 74 میلیون توکن است.

بیشتر بخوانید: راه حل لایه 2 شیباریوم (Shibarium) چیست؟

قیمت توکن BONE

 توکن Bone در حال حاضر 1.85 دلار قیمت دارد. BONE در 24 ساعت گذشته با حجم معاملات 19,537,461 دلاری، 0.16 درصد نوسان داشته است. Bone Shibaswap در حال حاضر با ارزش بازار 424,589,074 دلار در رتبه 96 در بین تمام ارزهای دیجیتال قرار دارد.

با استفاده از شاخص RSI، میانگین وزن دار متحرک (MWA)، فراکتال ویلیامز (فرکتال) و مکدی (MACD)، می‌توانیم الگوهای قیمتی را برای ارز دیجیتال BONE تعیین کنیم تا تصمیم بگیریم که آیا روند آن صعودی خواهد بود یا نزولی.

بیشتر بخوانید: با نزدیک شدن به راه‌اندازی شیباریوم، نهنگ‌ها در حال خرید شیبا اینو هستند

بنیان‌گذار شیباسواپ کیست؟

شیباسواپ زاییده فکر تیم توسعه Shiba Inu است که توسط بنیان‌گذار ناشناس آن معروف به ریوشی (Ryoshi) رهبری می‌شود. شیباسواپ به‌عنوان یک دائو (DAO) عمل می‌کند که جامعه آن توکن‌های BONE را برای رأی دادن به پیشنهادهای مهم پروتکل در اختیار دارد.

بنیان‌گذار شیباسواپ کیست؟

شیباسواپ همچنین از یک مدل چندامضایی (multisig) استفاده می‌کند و اقدامات قاطعانه‌ای را برای حفظ منافع کامیونیتی خود انجام می‌دهد. کیف پول چندامضایی 3/5 و کیف پول چندامضایی اضطراری 6/9 توسط اعضای مورد اعتماد کامیونیتی SHIB قابل استفاده است.

ریوشی تمام پست‌های شبکه‌‌های اجتماعی را حذف و کامیونیتی شیباسواپ را در می ۲۰۲۲ ترک کرد. با این حال، فعالیت شیبا اینو (Shiba Inu) و شیباسواپ تحت تأثیر قرار نگرفت زیرا توسعه‌دهنده اصلی آن، Shytoshi Kusama، اعلامیه‌ای را برای ادامه کار برای تحقق چشم‌انداز ریوشی (Ryoshi) منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: قابلیت چند امضایی (multi-sig) چیست؟ این فناوری چگونه امنیت را تضمین می کند؟

 Bone شیباسواپ چگونه کار می‌کند؟

به عنوان یک دکس (DEX)، شیباسواپ نه‌تنها امکان مبادله توکن‌های ERC-20 را در اکوسیستم شیباسواپ فراهم می‌کند، بلکه دو راه اصلی برای کسب پاداش‌های BONE ارائه می‌کند: DIG (افزودن نقدینگی) و BURY (استیک کردن).

هنگامی‌که دارندگان توکن BONE نقدینگی را از طریق DIG به صرافی اضافه می‌کنند، توکن‌های BONE SSLP دریافت می‌کنند. سپس تأمین‌کنندگان نقدینگی می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ) توکن‌های SSLP خود در WOOF، توکن‌های BONE و 0.1 درصد از بازده DAI و USDT را کسب کنند.

دارندگان SHIB و دارندگان LEASH همچنین می‌توانند با دفن کردن (bury) توکن‌های SHIB و LEASH خود، جوایز BONE کسب کنند.

در همین حال، دارندگان توکن BONE که BONE را دفن (Burry) یا استیک می‌کنند، می‌توانند توکن tBONE را به همراه 0.05٪ از کارمزد مبادله (Swap) اختصاص داده شده به BONE به دست آورند.

در هر دو قابلیت DIG و BURY، 33٪ از پاداش BONE را می‌توان در هر زمان از طریق عملکرد WOOF دریافت کرد، درحالی‌که بقیه برای شش ماه در شبکه قفل هستند.

بیشتر بخوانید: بایننس آمریکا پشتیبانی کامل از شیبا اینو را آغاز کرد

چه چیزی Bone شیباسواپ را منحصر به فرد می‌کند؟

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شیباسواپ، سیستم پاداش درآمد منفعلانه آن است. از طریق گزینه BURY، دارندگان توکن BONE، SHIB و LEASH می‌توانند با سپرده‌گذاری (استیکینگ یا دفن) توکن‌های خود و دریافت پاداش‌های BONE، بازدهی با بهره بالا کسب کنند.

چه چیزی Bone شیباسواپ را منحصر به فرد می‌کند؟

همچنین داشبورد تحلیلی نوآورانه آن (معروف به “Bonefolio”) دارای ردیاب‌های مختلفی برای ارائه اطلاعات مهم در مورد بازده فعلی و جفت توکن‌ها در پلتفرم است.

با استفاده از Bonefolio، می‌توان جفت‌های نقدینگی BONE، مانند BONE-ETH، از جمله کارمزدهای اعمال شده و حجم معاملات 24 ساعته هر جفت را مشاهده کرد. همچنین اطلاعاتی در مورد استخرهای پاداش Bone شیباسواپ، همچون میزان پاداش‌ BONE به ازای هر 1000 دلار و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پالس چین (Pulsechain) چیست؟ آشنایی با توکن PLS و PulseX

کیف پول توکن BONE

مشابه SHIB، توکن Bone شیباسواپ یک توکن ERC-20 است و می‌تواند در اکثر کیف پول‌های سازگار با اتریوم مانند MetaMask و Trust Wallet ذخیره شود. ضمن اینکه این توکن می‌تواند به‌صورت آفلاین در کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز ذخیره شود.

بیشتر بخوانید: کیف پول ارز دیجیتال (Crypto Wallet) چیست؟

تحلیل بنیادی توکن BONE

تحلیل بنیادی روشی است که می توانید برای تعیین اینکه آیا یک ارز دیجیتال دارای ارزش ذاتی هست که در قیمت فعلی بازار آن منعکس نمی شود یا خیر، استفاده کنید. سپس، به‌عنوان سرمایه‌گذار، می‌توانید از این داده‌ها برای خرید یا فروش، بسته به اینکه قیمت پایین‌تر یا بالاتر از قیمت واقعی خود قرار دارد، استفاده کنید.

برای سرمایه گذاران، انجام یک تحلیل کامل برای افزایش شانس کسب سود ضروری است، به خصوص اگر به دنبال سرمایه‌گذاری بلندمدت یا هولد هستید. علاوه بر این، تحلیل فاندامنتال به معامله گران مبتدی یا با تجربه اعتماد به نفس بیشتری می‌دهد.

مفاهیم بنیادی ریاضیاتی که در تحلیل بنیادی به کار می روند، اغلب به سه گروه تقسیم می شوند:

  • ثبات اقتصادی
  • پتانسیل پروژه
  • بلاک چین/پروتکل استفاده شده

با در نظر گرفتن موارد فوق در مورد توکن Bone می‌توان تصمیم درستی در جهت سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری در آن اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: کوئیک سواپ (QuickSwap) چیست و چگونه کار می‌کند؟

نتیجه گیری

صرف‌نظر از نحوه عملکرد بیت کوین، هر آلتکوینی این پتانسیل را دارد که مسیر خود را طی کند، چه یک ارز دیجیتال با ارزش بازار بزرگ مانند SHIB یا یک ارز دیجیتال با ارزش بازار کوچک مانند توکن BONE باشد. حتی اگر ارزهای دیجیتال بزرگی چون بیت کوین در روند نزولی قرار داشته باشند، ممکن است برخی آلتکوین‌ها همچنان سود کسب کنند. ShibaSwap پلتفرمی است که خدمات استیکینگ و مبادله (سواپ) را در درجه اول به دارندگان توکن شیبا (SHIB) ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

توکن BONE چیست؟

BONE یک توکن کاربردی و حاکمیتی است. BONE به کاربران اجازه می‌دهد تا به پیشنهادهای مهم در مورد پروتکل رأی دهند. توکن BONE به دارندگان خود حق رأی به DOGGY DAO که سازمان خودمختار غیرمتمرکز شیبا سواپ محسوب میشود را می‌دهد.

کیف پول توکن BONE کدام است؟

مشابه SHIB، Bone شیباسواپ یک توکن ERC-20 است و می‌تواند در اکثر کیف پول‌های سازگار با اتریوم مانند MetaMask و Trust Wallet ذخیره شود. ضمن اینکه این توکن می‌تواند به‌صورت آفلاین در کیف پول‌های سخت‌افزاری نیز ذخیره شود.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان