ایلان ماسک ۱ توییتر ۰؛ توییتر ملزم به ارائه اطلاعات بیشتر به ایلان ماسک شد

خانهاخبارایلان ماسک ۱...

آنچه می‌خوانید...

کاتالین سنت جی مک کورمیک، قاضی دادگاه در دلاور آمریکا روز پنجشنبه دستوری را صادر کرد که بنابر آن شرکت توییتر باید اطلاعات بیشتری را برای ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا فراهم کند. گفتنی است که توییتر کمی پیش تر از ماسک و دو شرکت وی شکایت کرده بود که چرا توافقنامه خود برای خرید این غول رسانه اجتماعی به ارزش 44 میلیارد دلار را نقض کرده است. پس از آن ماسک در پاسخ از این شرکت شکایت کرد و اعلام کرد که این مجموعه اطلاعات لازم را فراهم نکرده است.

قاضی مک کورمیک در دستور خود گفت که خواسته مدعی علیه در رابطه داده و اطلاعات بیشتر کاملا قابل قبول است و توییتر باید چنین اطلاعاتی را فراهم کند. وی در ادامه افزود که درخواست اسناد مدعی علیه، شاکی را ملزم می‌کند که تریلیون‌ ها تریلیون‌ داده تولید کند که منعکس ‌کننده تمام داده‌ هایی است که احتمالاً توییتر برای هر یک از 200 میلیون حساب موجود خود به صورت روزانه و در هر سه سال ذخیره می‌کند.

این شرکت رسانه‌های اجتماعی کاربران فعال روزانه قابل کسب درآمد (mDAU) را اینگونه تعریف می‌کند، کاربرانی که در هر روز معین از طریق وبسایت یا برنامه‌ های توییتر که قادر به نمایش تبلیغات هستند وارد پلتفرم شده و به آن دسترسی پیدا کرده‌اند.

در ادامه دستور قاضی آمده است:

«شاکی باید مجموعه ای از آن چه مدعی علیه خواسته را فراهم کند که شامل 9 هزار حساب بازبینی شده مربوط به بازبینی های امنیتی سه ماه آخر سال 2021 می‌شود که هر دو طرف این داده ها را بسیار حیاتی می‌دانند. شاکی باید تمامی این مدارک را در مدت زمان دو هفته فراهم کند و همچنین نحوه انتخاب این 9 هزار حساب را برای انجام بازبینی توضیح دهد.»

در همین حین، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا نیز توییتر را در رابطه با شیوه شناسایی حساب های اسپم مورد بررسی قرار داده است. در گزارشی که متعلق به روز 15 ژوئن است، کمیسیون بورس از مدیرعامل توییتر خواسته تا اطلاعاتی را درباره چگونگی محاسبه حساب های اسپم و ربات این پلتفرم ارائه کند.

مطلب مفید: بهترین ارز فیوچرز ؛ کدام ارزها را در فیوچرز ترید کنیم؟

کمیسیون بورس در نامه خود نوشت که در سال مالی 2021، داده های ارائه شده توییتر بیانگر آن است که میانگین حساب های اسپم و ربات این پلتفرم کمتر از 5 % حساب های mDAU است. لطفا روش مورد استفاده در محاسبه این ارقام و قضاوت های صورت گرفته و مفروضات اساسی مورد استفاده توسط مدیریت این شرکت را افشا کنید.

توییتر روز 22 ژوئن، با توضیحاتی استاندارد درباره روش مورد استفاده خود پاسخ کمیسیون بورس را داد. این پلتفرم به کمیسیون بورس اطلاع داد که به اندازه کافی روش مورد استفاده را توضیح داده و همچنین نحوه انتخاب حساب ها نیز کاملا به صورت تصادفی اتفاق می‌افتد. پس از آن و در ماه جولای، کمیسیون بورس باری دیگر و در نامه ای به توییتر گفت که بازبینی های لازم را روی داده های این شرکت انجام داده است.

این نهاد نامه دیگری را در ماه جولای به توییتر ارسال کرد و گفت:

«ما بررسی پرونده های شما را تکمیل کردیم. یادآور می‌شویم که علیرغم هرگونه بررسی، اظهارنظر، اقدام یا عدم اقدام کارکنان، مسئولیت صحت و کفایت افشای اطلاعات را بر عهده شرکت و مدیریت آن می‌باشد.»

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان