توییتر به دنبال عرضه کیف پول ارز دیجیتال خود است

خانهاخبارتوییتر به دنبال...

آنچه می‌خوانید...

جین مانچون وونگ، بلاگر سرشناس حوزه تکنولوژی که به دلیل گزارش‌هایش در رابطه با ویژگی‌های جدید پلتفرم‌های جدید پیش از عرضه نهایی شهرت دارد، به تازگی در توییتی مدعی شده توییتر، قصد دارد کیف پول ارز دیجیتال خود را پیاده‌سازی و راهی بازار کند. در حال حاضر، این پروژه در دست توسعه است.

به گزارش نیوز بی‌تی‌سی، وونگ در توییت خود گفته است کیف پول ارز دیجیتال توییتر این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند تا بدون نیاز به سرویس‌های شخص ثالث، وجوه خود را واریز و برداشت نمایند. در زمان نگارش این خبر، هیچ اطلاعیه رسمی از سوی شرکت توییتر منتشر نشده و تنها گزارش‌های غیررسمی در شبکه‌های اجتماعی در حال دست به دست شدن هستند.

کیف پول ارز دیجیتال توییتر؛ گام‌های اولیه توییتر در حوزه رمزارزها؟

توییتر توسط جک دورسی راه‌اندازی شد و در کنار اینستاگرام و ردیت، یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. این شبکه اجتماعی تحت رهبری دورسی، چندین ویژگی مربوط به ارزهای دیجیتال را راه‌اندازی کرد و این امکان را برای کاربران فراهم کرد تا بتوانند کیف پول‌های دیجیتال خود را به حساب خود لینک کنند.

با این حال، این ویژگی مستلزم آن است تا کاربران یک کیف پول و آدرس برای خود بسازند و شخصا آن را مدیریت کنند. علاوه بر این، ویژگی مذکور در ابتدا تنها برای بیت کوین عرضه شده بود اما رفته رفته توسعه‌دهندگان توییتر اتریوم و NFTها را هم در آن ادغام کردند.

تاکنون هیچ گزارش رسمی مبنی بر توسعه کیف پول ارز دیجیتال توییتر مطرح نشده است. با این حال، در صورتی که شایعات درست باشند، فرآیند ارسال و دریافت پاداش (تیپ جار) و استفاده از NFT ها به عنوان تصاویر پروفایل بسیار آسان‌تر از قبل خواهد شد و کاربران دیگر نیازی به مدیریت یا لینک کردن یک کیف پول دیگر نخواهند داشت.

توییتر در ماه‌های اخیر پس از کناره‌گیری جک دورسی به کاوش در فضای رمزارزها ادامه داده است. پس از جک دورسی، پاول آگراوال، سمت مدیرعاملی این شرکت را برعهده گرفت و احتمالا در آینده‌ای نزدیک این شبکه اجتماعی توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا خریداری خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان