ایلان ماسک: توییتر در ماه‌های آتی کارهای احمقانه زیادی انجام خواهد داد!

خانهاخبارایلان ماسک: توییتر...

آنچه می‌خوانید...

- Advertisement -

ایلان ماسک، صاحب جدید شرکت توییتر از دنبال کنندگان خود خواسته تا برای اتفاقات عجیب و غریب و احمقانه این پلتفرم در ماه‌های آینده آماده شوند. به گزارش کوین تلگراف، مدیرعامل تسلا و تنها صاحب غول شبکه‌های اجتماعی توییتر، از زمان خرید این شرکت تغییرات زیادی را صورت داده و اکنون گفته است که در ماه‌های اینده نیز شاهد تغییرات زیادی در این پلتفرم خواهیم بود.

ماسک در این باره اشاره داشت که لطفا در نظر داشته باشید که توییتر در ماه‌های آتی حرکات احمقانه زیادی انجام خواهد داد. وی افزود که این مجموعه موارد مناسب را نگه داشته و مواردی که کاربردی ندارند را حذف خواهد کرد.

توییت ایلان ماسک

تغییرات صورت گرفته در توییتر پس از ورود ایلان ماسک

از زمان تصاحب شرکت، ایلان ماسک تغییراتی را در این پلتفرم ایجاد کرده است. برای مثال وی در یکی از اولین اقدامات خود، مدل اشتراک ماهانه 8 دلاری را راه اندازی کرد که با پرداخت آن کاربران تیک آبی به معنای کاربر تایید شده دریافت می‌کنند. این قابلیت باعث می‌شود آنها تبلیغات کمتری مشاهده کنند و همچنین در توییت‌ها و ریتوییت‌ها نسبت به کاربران تایید نشده اولیت داشته باشند.

از دیگر تغییرات صورت گرفته در پلتفرم توییت نیز می‌توان به تعلیق مادام العمر کاربرانی که خود را جای فرد دیگری می‌زنند، از دست رفتن موقتی تیک تایید در زمان تغییر نام کاربر و همچنین تغییر نام پروژه BirdWatch به یادداشت‌های اعضای جامعه و اضافه شدن تب خرید در پلتفرم اشاره کرد.

در یک جلسه پرش و پاسخ که روز گذشته برگزار شد، از ماسک درباره تبلیغات در توییتر سوال شد و وی پاسخ داد که یکی از راه‌های درست کردن این مشکل آن است که تبلیغات را با توییت‌های مرتبط ادغام کنیم.

وی همچنین پیشنهاد داد که برچسب رسمی پلتفرم پس از راه اندازی توییتر بلو از بین برود. پس از انتشار این پست، یکی از کارمندان شرکت در پستی به شفاف سازی پرداخت و اشاره داشت که برچسب رسمی تنها به حساب‌های مربوط به دولت‌ها و سازمان‌های تجاری تعلق خواهد یافت. وی در ادامه افزود:

«در توییتر دیگر هیچ فرد مصون از انتقادی وجود ندارد. ایلان ماسک در تلاش است تا موارد زیادی را در این پلتفرم آزمایش کند، برخی از آنها شکست خواهند خورد و برخی نیز موفقیت آمیز خواهند بود. درنهایت هدف آن است که بتوان با ترکیب تغییرات موفقیت آمیز رشد و سلامت پلتفرم در بلند مدت را تضمین کرد.»

مطلب مفید: بایننس از خرید صرافی  FTX کناره‌گیری کرد؛ کمکی از دست ما برنمی‌آید!

از دیگر مواردی که ایلان ماسک برای توییتر پیشنهاد داده می‌توان به اضافه کردن متن طولانی به توییت، بهبود قابلیت جستجو، تشکیل شورای اعتدال محتوا، بازگردانی ویدیوهای کوتاه به پلتفرم، اضافه کردن قابلیت ارسال پیام‌های مستقیم به کاربران مهم پس از پرداخت مبلغی مشخص اشاره کرد. گفتنی است که ماسک قصد دارد توییتر را به یک برنامه همه کاره تبدیل کند.

علاوه بر موارد اشاره شده، توییتر به تازگی اوراق ثبت در شبکه اجرای جرایم مالی وزارت خزانه داری آمریکا را پر کرده تا این نهاد تراکنش‌های صورت گرفته در برنامه را پردازش کند.

ماسک در جلسه پرسش و پاسخ توییتر از چشم انداز خود برای توییتر صحبت کرد. وی اشاره داشت که در تلاش است تا حساب بانکی کاربران را به حساب توییتری آنها متصل کند. وی همچنین از احتمال ورود دیگر روش‌های پرداختی در این برنامه نیز صحبت کرد. باید اشاره داشت که در جریان خرید توییتر، ایلان ماسک در مدیریت شرکت نیز تغییراتی ایجاد کرد.

وی مدیران ارشد و هیئت مدیره توییتر را اخراج کرد، شرکت را به حالت خصوصی درآورد و بر اساس گزارش‌ها قصد دارد حدود 50% از کارمندان این مجموعه را اخراج کند.

برای اطلاع از  آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان