اولین پیروزی توییتر در مقابل ایلان ماسک؛ دادگاه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد

خانهاخباراولین پیروزی توییتر...

آنچه می‌خوانید...

در اولین راند شکایت توییتر علیه ماسک، هیئت مدیره غول فضای مجازی به پیروزی رسید. روز گذشته کاتالین مک کورمیک، قاضی پرونده با ادعای توییتر موافقت کرد و خواستار برگزاری دادگاه در ماه اکتبر شد. گفتنی است که زمان دقیق این دادگاه هنوز مشخص نشده است و جزئیات بیشتر در رابطه با این پرونده در روزها و هفته های آتی منتشر خواهد شد.

توییتر دادگاه در ماه سپتامبر را مدنظر داشت

هیئت مدیره توییتر زمان شکایت علیه ایلان ماسک خواستار برگزاری دادگاه در ماه سپتامبر شده و در این رابطه گفته بود که برای جمع آوری مدارک علیه ماسک در خصوص نقض توافق خرید شرکت به مبلغ 44 میلیارد دلار تنها 4 روز رمان نیاز دارد.

وکلای توییتر در جلسه روز گذشته گفتند که در خصوص چنین پرونده هایی در گذشته، دادگاه در ماه سپتامبر همیشه قابل برگزاری بوده و علاوه بر آن، برگزاری سریع دادگاه می‌تواند باعث کاهش آسیب های وارد شده به توییتر در خصوص عدم توافق با ماسک و خریده نشدن این شرکت شود. دادگاه در ماه اکتبر را می‌توان اولین پیروزی توییتر در مقابل ماسک تلقی کرد که قرار است در ایالت دلاور (Delaware) برگزار شود.

ماسک قصد داشت زمان دادگاه را به ماه فوریه موکول کند

تیم حقوقی ایلان ماسک قصد داشت که برگزاری دادگاه را به تاریخ 13 فوریه 2023 تغییر دهد. وکلای ماسک از قاضی پرونده خواستار زمان بیشتری شدند تا جزئیات بیشتری را در زمینه اطلاعات نادرست دریافتی از توییتر در خصوص تعداد حساب های تقلبی و ربات ها در این پلتفرم بدست آورند.

مطلب مفید: قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال ؛ بررسی صفر تا صد عوامل تأثیرگذار بر آن

گفتنی است که تیم حقوقی ماسک نگرانی های خود درباره حساب های تقلبی و ربات های توییتر را در جلسه روز گذشته نیز عنوان کرد. آنها همچنین گفتند که برگزاری سریع دادگاه کار درستی نیست چرا که بدست آوردن اطلاعات و بازبینی توییتر زمان زیادی نیاز دارد.

با این حال و علیرغم تلاش های تیم حقوقی ماسک، کاتالین مک کورمیک در نهایت رای به برگزاری دادگاه در ماه اکتبر داد. گفتنی است که این تصمیم وی، تاثیر مثبتی در قیمت سهام شرکت توییتر گذاشت و پس از انتشار این خبر شاهد رشد 4.5 درصدی سهام این غول فضای مجازی بودیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان