غیررسمی: کوین توییتر هیچ ارتباطی با ارزهای دیجیتال و بلاکچین ندارد!

خانهاخبارغیررسمی: کوین توییتر...

آنچه می‌خوانید...

به تازگی تصاویر جدیدی از توییتر کوین (Twitter Coin) پروژه‌ای که گفته می‌شود این شبکه اجتماعی در حال توسعه آن است به بیرون درز پیدا کرده است. با این حال، علیرغم اشتیاق پیشین جامعه رمزارزها، ظاهرا این پروژه ارتباطی با ارزهای دیجیتال و فناوری بلاکچین ندارد و صرفا یک ارز درون برنامه‌ای خواهد بود.

به گزارش کوین تلگراف، اولین بار در ماه دسامبر منچون ونگ (Manchun Wong) و نیما اوجی (Nima Owji)، دو بلاگر مطرح حوزه فناوری از تصمیم توییتر برای توسعه پروژه مخفی با نام توییتر کوین خبر دادند و خاطرنشان کردند این پروژه ممکن است به نحوی با فناوری ارز دیجیتال مرتبط باشد.

- Advertisement -

اعضای جامعه دوج کوین نیز امیدوار بودند با توجه به حمایت طولانی ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر از این میم کوین، دوج به نوعی با توییتر ادغام شود.

با این حال، وانگ و اوجی روز گذشته تصاویری که از این پروژه به بیرون درز پیدا کرده است را در توییتر به اشتراک گذاشتند و ظاهرا در آنها هیچ اشاره‌ای به کریپتو و فناوری بلاکچین نشده است.

اوجی در پستی خاطرنشان کرد تصاویر درز شده تاکنون هیچ نشانه‌ای مبنی بر استفاده از ارزهای دیجیتال در پروژه توییتر کوین را ارائه نکرده‌اند. وی در این رابطه اظهار داشت:

ظاهرا این پروژه یک ارز درون برنامه‌ای برای حمایت از سازندگان است. من چیزی پیدا نکردم که آن را به کریپتو مرتبط کند.

با این حال، با توجه به این تصاویر می‌توان تاحدودی کاربردهای احتمالی این پروژه مخفی را متوجه شد. بر اساس یکی از اسکرین شات‌ها، ارز درون برنامه‌ای توییتر به کاربران این شبکه اجتماعی این امکان را می‌دهد تا از افرادی که مطالب خوبی در این شبکه به اشتراک می‌گذارند، حمایت کنند.

توییتر کوین - توییت اوجی
منبع: توییتر

همچنین، به نظر می‌رسد پروژه توییتر کوین تاحدودی به مسئله «جوایز توییتر» که هفته گذشته توسط وانگ با سایرین به اشتراک گذاشته شد مرتبط باشد.

با توجه به توییت وانگ، در آپدیت‌های آتی می‌توان تحسین خود از مطالب به اشتراک گذاشته‌شده را در قالب جوایز و جملاتی مانند «Mind Blown»، «Bravo» و «Super Like» به فرستنده آن مطالب ارسال کرد و در مقابل، در ازای این جوایز به آنها ارز توییتر پرداخت می‌شود.

توییتر کوین
منبع: توییتر

این ویژگی شباهت بسیاری به سیستم پاداش‌دهی ردیت دارد. در شبکه اجتماعی ردیت نیز از کوین‌های ردیت برای پاداش دادن به کاربرانی که مطالب خوبی به اشتراک می‌گذارند استفاده می‌شود.

وانگ همچنین خاطرنشان کرد در مرحله کنونی، هیچ تصمیمی مبنی بر استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید کوین‌های توییتر وجود ندارد و این کار تنها با استفاده از اپلیکیشن پرداختی استرایپ (Stripe) و از طریق ارزهای فیات شدنی خواهد بود.

با این حال این بدان معنا نیست که ارزهای دیجیتال در نهایت هیچ نقشی در این پروژه نخواهند داشت. در آوریل سال گذشته شرکت استرایپ اعلام کرد از USDC برای پرداخت‌های خود از طریق شبکه پالیگان پشتیبانی خواهد کرد و بدین شکل می‌توان از ارزهای دیجیتال به صورت غیرمستقیم در توییتر استفاده کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان