توییت‌های رمزآلود سم بنکمن فرید؛ هدف وی از این توییت‌ها چیست؟

خانهاخبارتوییت‌های رمزآلود سم...

آنچه می‌خوانید...

سم بنکمن فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX از روز گذشته به انتشار چندین پست توییتری عجیب و غریب پرداخته است و توجه اعضای جامعه را به خود جلب کرده است. به نقل از کوین تلگراف، ظهر امروز آخرین پست وی منتشر شد که در آن نوشته شده بود این تمام چیزی است که به خاطر دارم اما ممکن است حافظه‌ام مشکل پیدا کرده باشد. وی در ادامه و در چندین ساعت عبارت چه اتفاقی افتاده (What happend) را به صورت حروف پست کرد.

توییت سم بنکمن فرید

هدف سم بنکمن فرید از این توییت‌ها چیست؟

روز گذشته درباره این رشته پست‌های توییتری عجیب و رمزی از وی سوال شد. سم بنکمن فرید در پاسخ به نیویورک تایمز اشاره داشت که این پست‌ها به صورت بداهه پست شده‌اند و اینکه رشته توییت‌ها بیش از یک کلمه خواهند بود. پس از آن از وی درباره چرایی این توییت‌ها سوال شد، وی پاسخ داد:

«نمی‌دانم و در حال بداهه سازی هستم، فکر کنم زمان آن فرا رسیده است.»

کاربران توییتر به سرعت به این اتفاقات واکنش نشان دادند و استفن فیندسین، کاربر توییتری و یوتیوبر مطرح اشاره داشت که احتمالا سم بنکمن فرید دوباره تجربه آمفتامین داشته است. باید اشاره داشت که این صحبت‌ها در رابطه با تجربه مصرف ادرال و آمفتامین توسط مدیر سابق FTX است که وی در پادکستی در اکتبر 202 به آن اشاره داشت.

در ابتدای انتشار این پست‌ها نیز برخی از کاربران به شوخی اشاره داشتند که احتمال وکیل وی به طور فیزیکی وارد ماجرا شده و مداخله کرده تا در صورت اقدامات قانونی وی از انتشار مواردی که به زیان شرکت است، خودداری کند.

در همین حین، الکس برنسون، روزنامه نگار و نویسنده گفت که این توییت‌ها می‌تواند تلاش بنکمن فرید برای دفاع در برابر اقداماتش باشد. وی اشاره داشت که با این توییت‌ها وی قصد دارد ادعای دیوانگی کند تا اگر در دادگاه حضور یافت درخواست درمان روانی کند.

توییت برنسون

یک نظریه ظاهراً رد شده نیز این بود که سم بنکمن فرید ظاهراً از توئیت‌های جدید برای پنهان کردن حذف توئیت‌های مجرمانه قدیمی‌تر خود استفاده کرده است و سعی می‌کند ربات‌های ردیابی توییت را فریب دهد که از تعداد کل توییت‌های حسابش برای شناسایی حذف‌شده‌ها استفاده می‌کنند.

بنکمن فرید تاکنون توییت‌های زیادی را از خود در گذشته حذف کرده است که یکی از قابل توجه‌ترین آنها، پستی در روز 7 نوامبر بود که در آن اشاره کرد تمامی دارایی‌های FTX در وضعیتی مناسب هستند.

مطلب مفید: 5 فاکتور کلیدی که در هفته پیش رو برای بیت کوین باید مدنظر قرار دهید (23 آبان)

پلتفرم TIE در فضای ارزهای دیجیتال نیز صبح امروز مدارکی ار به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد وی در یک سال اخیر 118 پست توییتری را حذف کرده است. این پلتفرم همچنین افزود که ممکن است تعداد توییت‌های حذف شده بیشتر نیز بوده باشد.

توییت TIE

در همین حین، یک محقق امنیتی در فضای کریپتو اشاره داشت که شاید هدف سم بنکمن فرید از ارسال چنین توییت‌هایی آن بوده که در قالب یک پیام رمزی نکته‌ای را بگوید. در همین رابطه، گورگاوین چاندهوک، تریدر مطرح این تئوری را مطرح کرد که هدف وی از چنین توییتی ارسال پیامی به سم ترابوکو، مدیرعامل سابق شرکت آلامدا بوده است.

توییت گورگاوین

علیرغم تئوری‌های مطرح شده بسیاری نیز معتقدند که وی تنها برای جلب توجه چنین حرکتی را انجام داده است. داده‌ها بیانگر آن است که از تاریخ 7 نوامبر تا 13 نوامبر و مشخص شدن فاجعه FTX، تعداد دنبال کنندگان سم بنکمن فرید رشد 202 هزار نفری داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

1 نظر

پاسخ ترک

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان